A trecut și Super Bowl. Tarifele pentru reclamele difuzate în timpul finalei de fotbal american au fost mai mari decât anul trecut. NBC a încasat pentru fiecare spot de 30 de secunde „doar” 4,5 milioane de dolari. Nu vă gândiți că au rămas spații nevândute. Coca Cola, Pepsi, Kia, Mercedes-Benz, Nissan, Snickers, Toyota, Skittles, McDonald’s și Dove sunt doar câteva din numele mari care au pregătit special spoturi pentru Super Bowl. BMW a avut o reclamă de 60 de secunde pentru i3. Difuzarea a costat 9 milioane de dolari. Cât o mai fi costat și producția… În clip apar doi jurnaliști tv foarte cunoscuți în SUA: Katie Couric și Bryant Gumbel. Reclama pleacă de la niște imagini cu cei doi de prin 1994, imagini în care ei se miră de internet, ceva revoluționar la acel moment. Clipul e simpatic și poate fi văzut mai jos. E un fel de „Farmacia Catena”, cu oameni „o idee” mai cunoscuți, cu un scenariu „ceva” mai inspirat și cu un buget „puțin” mai mare… Am glumit, daaa? :)))
Auzisem la TV de aproape 1 miliard de telespectatori ai finalei. Nu m-as fi gandit ca fotbalul american sa aiba atatia fani. Eu prefer rugby-ul, oricand 🙂
kilroy, eu am un mare fan în redacție. Și-a luat liber ca să vadă Super Bowl. 🙂