Pe 6 decembrie, am făcut și eu o comandă la cel.ro. Nu pot să spun despre ce este vorba pentru că e un cadou de Crăciun pentru cineva apropiat și nu vreau să stric surpriza. Am primit un email în care eram anunțat că produsul (nu tocmai ieftin) îmi va fi livrat în două zile. A doua zi, sun eu să aflu detalii. După multe încercări, prind o operatorare care-mi spune că produsul nu-mi va fi trimis în termenul anunțat inițial, ci cu o întârziere de 4 zile. Ok, zic. Este un cadou de Crăciun. De ce să mă grăbesc? După încă o zi, mă sună cineva de la magazin.

-Domnul Petrișor? Avem o mică problemă. Prețul s-a schimbat. Trebuie să ne mai dați niște bani.

-Doamnă, am plătit cu cardul prețul afișat pe site-ul dvs. Aveți deja banii în cont de câteva zile. Mă tem că problema e a dvs. și nu a mea.

-Trebuie să vorbesc cu șefii și vă sun.

M-a sunat dupa câteva minute și mi-a spus că nu trebuie plătită nicio diferență. Au trecut câteva zile de la discuție și produsul nu mi-a venit. Nu am primit niciun telefon sau email. Le scriu la adresa de contact. De două ori. Nimic. Ieri, după multe încercări, îi prind la telefon. O doamnă mă asigură că, până seara, obiectul plătit de mine de mai bine de o săptămână îmi va fi livrat. Ce să vezi? Nu a fost livrat. Culmea tupeului, o duduie îmi dă un email în care mă roagă să-i spun dacă sunt mulțumit de servicii. Mai mult, dacă am un blog, să scriu despre ei, să le trimit link-ul și-mi oferă un produs de 50 de lei. Ce-aș mai putea să zic? Cel(.ro) mai prost am fost eu că am apelat la magazinul virtual cel(.ro) mai neserios. Nu se va mai repeta!

P.S. M-au rugat în email ca titlul să conțină și numele lor. Sper că sunt mulțumiți. Eu renunț la cadoul lor de 50 de lei, dar tare mult îmi doresc să primesc produsul plătit de mine de ceva vreme…

 

128 thoughts on “Cel(.ro) mai prost”
  1. Daca ai nevoie de suport tehnic nuti raspund pana nu dai detalii, si in functie de ce detalii dai iti raspund, daca vrei sa scri un review la un produs ca de exemplu „sa stricat in 2 luni si are garantie de 1 an” nu o aproba, is niste tampiti, comanda mi-a intarziat si mie 3 zile. Ii doare exact undeva de parererile si problemele clientilor, uitativa pe tot siteul, numa reviewuri frumoase, lasi drakului. Nu mai cumpar de la ei.

    1. Aceasta pagina de facebook este dedicata clientilor pagubiti de magazinul online Cel.ro (Corsar Online SRL), in vederea formularii unei PLANGERI PENALE COLECTIVE.

      Va rog sa documentam in jur de 20 de situatii reale de abuz, inselaciune a Cel.ro fata de dumneavoastra (sau dupa caz, mai multe) si apoi sa depunem plangerea penala colectiva.

      Mentionez ca si eu sunt un client pacalit de acest magazin online.

    2. Cel.ro este cea mai proasta firma EVER!!! NU CUMPARATI DE LA EI, SUNT CEI MAI MARI TEPARI!!!!!! Mi-au dat o teapa de 3000 de lei! Niste nesimtiti care isi bat joc de oameni! Fugiti de ei, nu sunt singura pers. care a luat teapa!!!!

      1. Așa este, cei mai mari țepari din comerțul online ! Păcat că nu am citit și eu aceste comentarii mai devreme !
        Am comandat și primit pe 13.02.2017 (hmm, da, pe 13), un HDD pentru laptop, „SSHD Laptop Seagate FireCuda 1TB 5400 RPM SATA3 128MB 2.5 inch”. Instalasem într-un alt laptop același tip de hard și mi-a plăcut foarte mult cum se mișcă. Dar acela era cumpărat de la Emag, numai că eu nu am mai găsit pe stoc acolo.
        Acasă, la 40 de minute de la punerea în funcțiune, acesta s-a blocat și nu a mai fost recunoscut de calculator. Scotea și zgomote ciudate, parcă era un șoarece înăuntru și chițăia. Am încercat să-i caut un firmware la Seagate pe site și să-l înscriu pentru garanția de 5 ani (CEL oferă 36 de luni), dar…. ce să vezi, seria HDD-ului meu NU exista, nu fusese fabricat încă ! Prin urmare, a doua zi (la nici 24 de ore de la primirea lui), am fost la magazinul CEL.ro din Bd. Iuliu Maniu nr. 7 pentru a-l returna sau înlocui cu un altul corespunzător calitativ și cu aceeași capacitate. Returnarea mi-a fost refuzată, motivul (suspect de altfel) fiind că ei nu primesc produsele înapoi decăt prin curier și doar dacă am deschis online o cerere de returnare -Cerere Retur 117043.
        Stupoare ! Pe site, după ce am deschis acea cerere, mi se transmite că tot eu trebuie să plătesc transportul (curieratul) pentru returnarea produsului DEFECT.
        Bun, l-am trimis prin curier, dar acum, cică trebuie să aștept evaluarea service-ului…14 zile !
        Am făcut și reclamație la ANPC, nu am primit încă răspuns de la ei, dar eu știu sigur că NU voi mai cumpăra ceva vreodată de la ei și voi sfătui pe toți cunoscuții sau necunoscuții să nu cumpere de la CEL.ro !

  2. Am reusit sa trimit produsul defect, o sursa de pc care sa ars dupa 2 luni de ultilizare, ca dupa vreo 12 zile de la trimitere sa ma sune sa imi zica ca nu e stricata, daca eram in fata lu aia care ma sunat eram in stare sa o scuip in fata, se vede clar ca a iesit lichid galben dintr-un capacitor, nici nu trebuie sa deschizi carcasa la sursa. Nui nimic, cand o primesc inapoi o pun in pc si fac un filmulet sa vada clar ca nu merge, ca astia pe langa ca au refuzat sa o inlocuiasca cand am cerut asta imi mai si zic ca nu e defecta.

  3. Da, se pare ca intru si eu in clubul celor „tepuiti” de cel.ro!!
    Ca tot omu am zis si eu ca e momentul sa imi schimb laptopul, mai ales ca este black friday!!! La 9:00 Am gasit un laptop care mi-a placut pe cel.ro, l-am comandat, comanda a fost finalizata cu succes, in secunda doi mi-au si luat banii de pe card.
    Dupa…8 ore primesc mail de la ei :

    „Laptopul ales de dumneavoastra nu mai este pe stoc. A fost un stoc mic pe acest laptop inca de la inceput si s-a epuizat de dimineata. Nu v-am anuntat pana acum deoarece am rezolvat comenzile in ordinea in care ele au intrat in sistem. Prin urmare, de comun acord cu superiorii nostri, am decis sa alegem un alt model de laptop, care sa fie cat se poate de asemanator cu cel comandat de dumneavoastra si sa aiba acelasi pret.

    Acest model este Laptop Acer V5-571G-53314G50Makk i5-3317U 500GB 4GB GT620M 1GB. Are relativ aceeasi configuratie. Singurul lui dezavantaj este faptul ca are doar 4GB memorie interna, in timp ce celalalt model avea 8GB RAM, dar permite upgradarea memoriei pana la 8GB – are doua sloturi. ”

    CUM SE POATE ASA CEVA? Comand produsul, banii imi dispar de pe card, si dupa OPT ore primesc acest mail, in care ei imi spun ca imi schimba ceea ce am comandat cu unul mult mai slab.
    Evident am incercat sa ii contactez telefonic, nu am reusit, asa ca le-am trimis mail cu raspunsul meu prin care am spus ca nu sunt de acord cu acest schimb, ci doar cu unul echivalent ca si performantele celui pe care l-am comandat.
    Astazi, sambata, ei au inceput programul, inca nu pot sa ii contactez telefonic(„programul cu clientii s-a terminat”), raspuns la mail nu am primit, iar banii din cont tot disparuti sunt!!!

    CUM POT EI SA FINALIZEZE COMANDA DACA NU AU UN PRODUS PE STOC? CEL.RO o firma de cacao!!!

    1. Ma simt obligat sa spun ca ingros randurile celor care credeau ca cel.ro este un magazin serios si au constata ca s-au inselat amarnic. Am comandat vineri seara cate o tableta pentru fiu-meu si inca doi prieteni de-ai lui si constat ca e luni , ora 20.43 si inca nu am fost contactat de nimeni de la cel.ro, desi le-am scris doua e-mail-uri, dupa ce, in prealabil, am incercat si pe telefonul fix si pe cel mobil fara nicio speranta intreaga zi. Sunt un vechi client al magazinelor on-line (inclusiv de la ei am mai cumparat acum doi ani un monitor-tv fara probleme, dar asemenea situatie nu am mai intalnit-o niciodata. „FALIMENT” scrie pe ei!

  4. Sanatate daca vreti sa cumparati de la cel. Daca va vine produsul sa va fereasca sfantul sa aveti nevoie de garantie. Astept termenul dat de ei de 15 zile pentru un c***t de memorie RAM testabila si inlocuibila pe loc dar care trebuie „testata la furnizor”. Poftim?! 15 zile?!.. am testat o eu si nu merge. Dupa termenul asta am baza legala sa fac plangere la OPC si pe unde mai apuc. Momentan imi vars nervii in ziua 14.

  5. am cumparat si eu de la ei o placa video care blura .(de cand am cumparato)
    am trimiso dupa vreo 3 luni inapoi la ei cu acesori cutie original cd tipla asa ucm am primito
    ma suna un cretin de la ei k a testat placa cu „furmark” zicand k placa este ok (eu lucrand in trecut la un service de pc) iam reprosat acelui om k programul furmark e in primul rand pt testarea temperaturi sa vada daca placa este stabil si pt artefacte. problema pe care o aveam eu acel program nu o poate detecta. ea se observa la un continut video care necesita mai multe cadre pe secunda insepea sa blureze sau sa dubleze imaginea.
    a zis k o trimite in service autorizat(nu gygabite) k asa era placa …service autorizat insemnand un contract cu service normal.
    in timpul asta tot iam contactat si nimik sunam la un nr zicea k e vanzari si k ei la service nu au nr de telefon…si am zis domne ma sunat de la service dupa un nr fix dar cand sun inapoi la ei zice k nu e alokat,alta jmecherie de a lor.
    dupa vreo 2 saptamani ma suna iar acelasi nr nealocat de la service si zice doamne datimi adresa sa va trimit placa inapoi au testato cei din service autorizat si e ok . zic eu doamne cum e ok cand cand tiam zis sa lasi testu si sa deschizi un film sa te uiti un pic sa vezi cum se blureaza imaginea si te ia durerea de ochii si el pai da dar in teste e ok ..datimi adresa va trimit placa inpoi k e ok
    si eu iam zis doamne uite iti dau o diferenta iau alt model sau dami alta la fel sa mearga corespunzator el k prostu nu si nu .
    dupa vreo 15 minute de vb la telefon ma lamuresc de ei si ii zic sa mio trimita inapoi nu avea rost discutia k oricum tot ce ziceam eu nu era bine ei tot o tineau placa e ok in teste vo trimitem inapoi
    a doua zi vine placa sa vedeti surpriza 😐
    placa vine intro cutie de carton si cu niste bureti aruncati in cutie(nu mai avea cutia ei originala . nici cd, nici certificat, nici macar o fisa de service,nici adaptor si nici carte)…iam sunat si iam intrebat zic doamne tu k un nesimtit ai zis sa trimit placa in cutia ei originala cu accesorii k altfel nu o primesti la garatie si tu mie mio trimiti intro cutie de carton … zice el k asa am primitode la service autorizat.
    placa a fost trimisa prin fan curier unde zice garantia se onoreaza gratis ei au trimiso inapoi cu plata pe colet 40 de lei a zis k daca placa e ok eu treb sa platesc ttransportul la inceput nu mi sa dat aceasta informatie pana sa o trimit in service.
    deci in concluzie cel =cei mai prosti nesimtit si mincinosi.
    Nu luati de la ei k nu au nici garantie de transport sunt niste oameni care nu isi dau interesu nici in service isi bat joc si daca va uitati la preturile lor sunt mai ieftine cu 15-20 de lei dar daca se intampla sa o trimiteti in service va curata de bani….si mie mia zis zic doamne daca nu rezolvati aceasta problema eu retrimit placa de 3 ori k asa scrie la voi si dupa imi cer bani si ei daca placa e ok va luam la fiecare retrimitere 40 de lei si puteti sa trimiteti si de 10 ori k nu o schimbam si nu va dam bani pt k placa e ok deci o tineau pe a lor k e ok ok si placa blura(jmecheria era k nu nuai aveau modelul pe stok )si de aceea faceau asa k ei ramaneau cu ea daca imi cumparam alta sau ceream bani asta e jmecherie mare la ei oricum neseriosi nu recomand.
    cumparati dupa emag au preturi mai maricele chiar si cu 50 de lei mai mult fata de alte situri dar sunt foarte promti intelegatori garantie e gratis si transportu la fel ce sa mai zic foarte buni cei de la EMAG.o zi buna si sper sa va fie de folos acest comentariu

  6. Am dat o comanda de miercuri in valoare de 1400 ron. Nici pana azi sambata unde au promis solemn ca ea va veni , nu a venit. Nu cumparati de la cel.ro e furt pe fata si nervi intinsi pe banii vostrii. Recomand o intalinire pe facebook cu toti tepuitii de cel.ro sa ii dam in judecata pentru reclama mincinoasa, pentru nerespectarea termenelor oferite. E o judecata colectiva asa se numeste. Sunt satul de ei. Cer detalii despre colet si nu imi pot spune nimic. Nici cei de la plati online, aia nu raspund, curieratul nu a primit nimic dar ei mi-au luat 1400 ron. VA jur la ce nervi am as distruge tot magazinul ala de la afi palace. A da orice sa fac asta si sa ii umuilesc pe toti cei de la cel.ro indiferent cat m ar costa dar m as simti bine tareeeeeeeee. Sunt niste jegosi de al directori pana la femeia de serviciu. NU CUMPARATI DE LA CEL.RO

  7. Am cumparat un hard de 1T,Seagate Baracuda si in prezentarea pe site,spuneau ca livrarea pentru Bucuresti e gratis. Cand mi-a adus curierul coletul,am constatat ca pe factura apare,,taxa transport,, 12,1 fara tva,deci 15 lei cu tva. Am platit ca-mi trebuia hdd,dar merita sa-l refuz. Cam neseriosi,ce ziceti?

  8. Cel.ro sunt Tepari. Marfa de contrabanda. Garantii sau retur la sfantul asteapta. Gasesc ei un motiv. Au cumparat fata la Depozitul de calculatoare si au crescut si ei. Inainte iti pupau talpile pentru 2 milioane. Mai cititi pe net ca e plin de nemultumiri. Probabil si de multumiti. Daca nu ma credeti faceti un test: sunati la reclamatii, retur sau orice altceva in afara de vanzari…ca fetitele de la vanzari te paseaza repede ca ele nu au treaba decat cu vanzarile. Vezi Rox Petrescu ce faci… Mai pui un ban in plus si cumperi de la Emag. Acum te lasa sa desfaci pachetul. De aici si diferenta de like-uri, 47 impotriva la 600 mii….

  9. Hai ca e tare ce citesc eu aici. Nu imi vine sa cred ce am citit , si eu care aveam in plan sa cumpar un telefon de la ei. Mai bine merg in reprezentanta si imi cumpar unul , nu sa ma tepuiasca toti nenorocitii. Nici in emag n-am incredere , am citit o multime de nereguli. Cred ca nu e magazin online sa nu aiba probleme. Eu n-am cumparat niciodata dintr-un mag. online , si nici nu cred ca cumpar. Ieftin,ieftin… , dar risti sa iei teapa.

  10. Si noi tocmai am luat teapa cu Cel.ro.A mers sotul zilele astea sa ia o tableta care pe site apare la oferta cu tot cu o husa….si care si la momentul de fata se pare ca este inca in stoc si ce sa vezi…surpriza…cand a ajuns acasa cu produsele si le-am desfacut erau de fapt altele fata de cele prezentate de dumnealor pe site.Ne-am dus inapoi sa rezolvam situatia si ne-au comunicat ca nu mai au in stoc husa respectiva si ca tableta…asa vine de la producator, alta decat apare acolo in poza si-n specificatii. Mentionez ca pe factura au trecut corect…exact ceea ce am cerut noi.Deci…nu avem ce face…decat sa le returnam produsele daca nu suntem multumiti platindu-le astfel un comision aberant de 3,5 % din valoarea produsului. E singura data cand am cumparat de la ei si am ramas impresionati de cat de neseriosi si nesimtiti pot fi! Rusine Cel.ro!

  11. Cel sunt o mizerie. Am cumparat o singura data de la ei(prima si ultima) si a fost de ajuns ca sa imi iau teapa. E vorba despre un telefon, bine ca nu era scump, pe care l-am primit in felul urmator: cutie desigilata, cu semne de uzura si murdara, telefon care avea probleme imense cu semnalul(avea 1-2 linii din 6 unde orice alt telefon avea semnal plin, in masina il pierdea de tot etc.), incarcator deformat. Nu mai cumpar de acolo si nu recomand nimanui.

  12. Nesimtiti,o firma de 2 lei. am comandat de la ei un HDD pt laptop …totul a decurs normal pana am desfacut coletul si constat ca HDD era pt calculator ,(mentionez ca nu lam scos din punguta lui) curierul era inca acolo si ii sun le spun ce sa intamplat si tot atunci pe loc am returnat pt al inlocui.Dupa 2 zile primesc mail ca produsul nu este acceptat ca retur ca este lovit ca este stricat….eu care nici nu l-am desfacut .Am facut si reclamatie la OPC si ce sa vezi ca tot cu ei tin….DECI NU CUMPARATI DE LA ACESTI NESIMTITI PT CA LIVREAZA PRODUSE STRICATE APOI DAU VINA PE VOI …

  13. Intr-adevar ,este de tot rahatul!Am comandat un laptop si ei mi-au trimis un notebook!Returul nu vor sa-l faca pt. ca cel de la firma de curierat a lipit banda adeziva(transparenta) pe niste serii!Cu ce sunt eu vinovat?

  14. Pot sa spun ca intru si eu oficial in randul celor tepuiti de cei de la Cel.ro
    Comand patru carti la promotie ,ca deh ca o cititoare infocata ce sunt nu pot sa scap o oferta atat de buna . Primesc email ca toate sunt bune si frumoase , apoi o tipa ma suna luni , bine inteles ca nu pot sa ii raspund ca sunt la scoala asa ca primesc de la ea un email pe care il vad abia miercuri, in care imi aduce la cunostiinta ca nu au pe stoc decat „Exercitii de Echilibru ” si ca pachetul de trei carti nu este . Chestia e ca pe site scrie si acum ca sunt in stoc. Inca nu imi vine sa cred ca sunt atat de neseriosi . De acum incolo doar de pe emag o sa command.
    Astept zece zile,dar stiu ca am transportul gratuit si coletul e intact.

  15. Acelasi site, alte metehne..din pacate nu au nici un fel de management sau politica in ceea ce priveste clientii..
    -comand luni 4 swtich-uri, doua role de cablu, 20 de prize utp si 100 mufe RJ45
    -ma suna marti, nu avem switch-uri schmbam switch-urile 2 dintre ele cu altele (ok e bine asa), nu avem insa prizele UTP, si mufele daca veniti joi va deranjeaza? Zic nu … si ramane pe joi
    – joi…the big day, va dau switch-urile, cablul ( Care nu mai e gembird e altceva la aceeasi bani..mai prost dar aia e), mufele utp apare la dl consultant ( cu exprimare monosilabica…aaa iii vedem..mmmm foarte tare omul ) cum ca eu as fi renuntat la ele …bineinteles dra de la serv vanzari nu este la serviciu nu puteti vorbi cu dumneai.
    – Prize erau 20? ne cerem scuze nu v-am adus decat 10 , va dam zece, va facturam 20 si va dau eu scris pe o garantie de la un produs hp pe care semnez si stampilez ca va livrez inca 10 pana luni sau marti ….

    Probleme sesizate:
    1. reclama mincinoasa produsele se schimba dupa cum vor cei de la vanzari cu ceea ce trebuie sa vanda
    2. livrare zero incompleta sau deloc

    Nu recomand nimanui sa mearga sa cumpere de la magazin online de genul acesta … un fel de sc bisnita online srl …

  16. Eu ar trebui sa ma simt norocoasa ca am comandat o carte si mi-au spus sa vin vineri 21 noiembrie 2014 sa o ridic dupa orele 18:00. Ajung acolo,si cu un sictir imi spun ca nu e pe stoc. Si atunci,le-am zis eu am venit pe ploaie,in trafic infernal sa imi ridic comanda prin care voi mi-ati confirmat-o telefonic,ca fiind in stoc…prin urmare faceti bine si livrati-o gratuit la adresa de domiciliu,daca nu stricam relatiile.Iar eu cand stric relatiile cu cineva,e de rau pentru respectivul. Am o rabdare de fier,dar si consecintele …….

  17. Ieri am primit cartea 🙂 Dupa sesizarea la OPC,s-au miscat foarte repede,cu cerut scuze,management defectuos (ma lasau rece scuzele lor).

  18. Ma inscriu si eu in randul celor tepuiti de catre cei de la cel.ro. Am facut comanda de un led lg de 106 cn dar sutpriza l-am primit defect.acum ce fac iau legatura cu ei prin mail si le spun doamna mi l-ati trimis defect completez un formular de retur si cu chiu cu vai dupa multe rugaminti mi-l ridica de acasa.acum incepe o adevarata bataie de joc .ma rog de ei sa rezolvam odata iar ei imi trimit inapoi produsul defect pe motiv ca este spart si ca a iesit din garantie .Sfatul meu este sa nu cumparati de la ei,ramaneti si fara banii si fara produs

  19. CEL este prescurtarea de la CORSAR ONLINE SRL. Ca urmare, nu va mirati. Sunt pirati si o recunosc! Prin urmare, se comporta exact precum corsarii.
    Si eu am luat plasa, numai ca, dupa circa o saptamana de asteptare de la expirarii datei consemnate pentru primirea coletului si dupa incercari nenumarate de a-i contacta, am anulat comanda! Pentru ca nu platisem inainte!
    Deci: 1) nu cumparati de la ei si daca totusi o faceti,
    2) NU PLATITI INAINTE!
    Eu, unul, mai cumpar niciodata de la ei!

  20. Am luat teapa de la Cel.ro cu un Mp3 Player.Am sunat si facut reclamatii pe site-ul lor dar fara nici o rezolvare.O rusine de site si niste mari TEPARI !!!

  21. Eu am cumparat un Samsung Galaxy S5 care s-a defectat. Am fost cu el la service-ul Samsung care mi-a refuzat garantia din cauza ca telefonul este produs pentru piata din Emiratele Arabe, nu pentru Europa. Acum trebuie sa repar telefonul intr-un service de-al lor, nici macar nu stiu daca este service autorizat Samsung!
    Dracu mai cumpara de la ei!

  22. este o mare gresala. va rog trebuie remediat. Mesaje primite x
    Toni Matei
    14 mar. (Acum 3 zile)
    către reclamatii
    buna ziua. am trimis in service un hard extern seagate cu defecttiuni. si am neplacuta surpriza sa imi fie trimis unul nou. astfel eu pierzand toate datele aflate pe acel hard. este vorba de evenimente. foto si video.,si toata colectia mea de fotografii personale. NU SE POATE ASA CEVA. asta e o mare gresala. nu puteti sa rezolvati asa transant lucrurile. va rog sa imi trimiteti hardul meu, voi incerca sa il repar. am nevoie de acele date, sunt evenimente filmate si poze ale clientilor mei care ma vor chema in judecata pentru pierderea datelor. va rog imperativ sa imi trimiteti hardul vechi pentru a incerca sa il repar. este o rusine ce se intampla. In caz contrar voi face o sesizare la opc. si va voi itenta proces pe acest subiect.
    multumesc. tel coontact 0721867777 Matei dan.
    cerere de service nr SV13356
    reclamatii
    16 mar. (Acum 1 zi)
    către mine
    Buna ziua, Conform certificatului de garantie „Calculatoare, dispozitive de stocare: Garantia sistemelor se acorda pe componente, in ansamblul sistemului. In nici unul din cazurile de defectiune a produselor hardware firma noastra nu poate fi facuta raspunzatoare pentru pierderea datelor sau alte daune provocate de utilizatorul echipamentului, asumandu-ne doar obligatia de reparare a produsului ca atare. De aceea se recomanda cosumatorului sa aiba planificat un ciclu de salvare a datelor.” In consecinta, inainte de a fi trimis produsul in service pentru aducerea la conformitate (care se poate face prin reparare/inlocuire/stornare – aceasta decizie apartinand unitatii service autorizate) trebuia sa va salvati toate datele, sau va adresati unei firme specializate care ar fi putut face acest lucru. O zi buna! corsar online srl
    Mihaela Bucur
    Iuliu Maniu 7, Sector 6, Bucuresti
    +mail
    mihaela.bucur@cel.ro
    +web
    http://www.cel.ro
    Toni Matei
    16 mar. (Acum 1 zi)
    către reclamatii
    hard-ul s-a defectat nu mai era citit de catre comp. nu aveam cum sa salvez datele. si sa il trimit in alt service pentru salvare sau reparatie riscam sa pierd garantia. eu doresc sa imi trimiteti hardul vechi entru a incerca sa recuperez datele de pe el la o firma specializata. va rog sa imi trimiteti hardul vechi. o zi buna.
    În data de 16 martie 2015, 11:49, reclamatii a scris:
    reclamatii
    16 mar. (Acum 1 zi)
    către mine
    Buna ziua, Hard-ul dumneavoastra vechi nu se afla in posesia noastra. Acesta a ramas in posesia service-ului autorizat.
    Toni Matei
    16 mar. (Acum 1 zi)
    către reclamatii
    va rog sa imi spuneti cum se poate recupera acel hard., va rog sa imi dati un e=mail sau numar de contact al acelui service autorizat.
    puteti face o cerere de restituire. va rog nu va „spalati pe maini” de aceasta problema. va reamintesc ca acel hard contine date foarte importante care pot fi recuperate. am sa va trimit hardul nou inapoi. eu am nevoie de datele respective si de hardul meu vechi. este foarte simplu pt dvs sa il inlocuiti. asa ceva nu se face. este lipsit de respect fata de clientii dvs.Lucrurile nu vor ramane asa voi apela la toate formele legale pentru a rezolva aceasta problema plus de asta ma voi ocupa personal ca sa se afle aceasta situatie de cat mai multe persoane. va rog incaodata sa remediati aceasta problema pentru a nu face valuri.
    va multumesc!
    În data de 16 martie 2015, 15:54, reclamatii a scris:
    Toni Matei
    13:55 (Acum 7 ore)
    către reclamatii
    buna ziua. am trimis in service un hard extern seagate cu defecttiuni. si am neplacuta surpriza sa imi fie trimis unul nou. astfel eu pierzand toate datele aflate pe acel hard. este vorba de evenimente. foto si video.,si toata colectia mea de fotografii personale. NU SE POATE ASA CEVA. asta e o mare gresala. nu puteti sa rezolvati asa transant lucrurile. va rog sa imi trimiteti hardul meu, voi incerca sa il repar. am nevoie de acele date, sunt evenimente filmate si poze ale clientilor mei care ma vor chema in judecata pentru pierderea datelor. va rog imperativ sa imi trimiteti hardul vechi pentru a incerca sa il repar. este o rusine ce se intampla. In caz contrar voi face o sesizare la opc. si va voi itenta proces pe acest subiect.
    multumesc. tel coontact 0721867777 Matei dan.
    cerere de service nr SV13356
    În data de 14 martie 2015, 07:39, Toni Matei a scris:
    Toni Matei
    13:57 (Acum 7 ore)
    către reclamatii
    buna ziua. am trimis in service un hard extern seagate cu defecttiuni. si am neplacuta surpriza sa imi fie trimis unul nou. astfel eu pierzand toate datele aflate pe acel hard. este vorba de evenimente. foto si video.,si toata colectia mea de fotografii personale. NU SE POATE ASA CEVA. asta e o mare gresala. nu puteti sa rezolvati asa transant lucrurile. va rog sa imi trimiteti hardul meu, voi incerca sa il repar. am nevoie de acele date, sunt evenimente filmate si poze ale clientilor mei care ma vor chema in judecata pentru pierderea datelor. va rog imperativ sa imi trimiteti hardul vechi pentru a incerca sa il repar. este o rusine ce se intampla. In caz contrar voi face o sesizare la opc. si va voi itenta proces pe acest subiect.
    multumesc. tel coontact 0721867777 Matei dan.
    cerere de service nr SV13356
    În data de 17 martie 2015, 06:55, Toni Matei a scris:
    Cristina Cumpanasu
    14:45 (Acum 6 ore)
    către mine
    Buna ziua, Va multumim pentru mail in primul rand. Asa cum v-a mentionat probabil si colega mea, Mihaela Bucur, produsul a fost adus la conformitate prin inlocuire cu un altul functional. Hdd-ul defect a fost oprit de unitatea service, urmand sa fie trimis la producator (pe sens invers vanzarii) pentru a se credita suma aferenta acestuia si a inchide cazul de garantie. In certificatul de garantie se mentioneaza faptul ca nu suntem raspunzatori pentru pierderea datelor de pe acest produs. Daca dumneavoastra aveati de recuperat date trebuie sa o faceti inainte de a aduce produsul la garantie, intr-o unitate autorizata de recuperare date. Nu exista posibilitatea de a intra in posesia hdd-ului ce deja s-a inlocuit. Multumesc corsar online srl
    Cristina Cumpanasu
    Iuliu Maniu 7, Sector 6, Bucuresti
    +mail
    cristina.cumpanasu@cel.ro
    +web
    http://www.cel.ro
    Toni Matei
    20:20 (Acum 44 de minute)
    către Cristina
    cred ca nu ne intelegem sau nu vorbim romaneste. hdd =ul nu a mai functionat dintr-o data. l-am bagat si nuu mi-l mai deschidea. nu aveam cum sa recuperez datele. mi s-a spus sa nu sunteti raspunzatori de date dar nu ca va fi inlocuit. renunt la garantie. imi vreau hardul inapoi. daca il duceam in alta unitate service pierdeam garantia? credeam ca sunteti firma serioasa, dar se pare ca sunteti incompetenti pe aceasta tema. doresc sa renunt la garantie si reparatie si imi vreau hdd ul asa stricat inapoi.
    va rog frumos pentru ultima data. nu mai plasati discutia de la unul la altul. si rezolvati problema ca o firma respectabila asa cum va credeti.
    În data de 17 martie 2015, 14:45, Cristina Cumpanasu a scris:

    no comment

    1. In cazul tau si-au facut datoria (ti l-au inlocuit cu unul nou). Nu sunt raspunzatori de informatiile de pe el, scrie clar in contractul de service. Reclamatia ta este aberanta, trebuia sa mergi la o firma de recuperare de date (plateai 200-300 euro), nu sa il trimti la ei si cand ti-au trimis altul nou sa faci ca toate alea! Iti inteleg disperarea, dar fisierele importante nu se tin pe un singur hdd, si extern, si Seagate….

  23. Niste nesimtiti!!!

    Am cumparat un produs de la ei care nici macar nu porneste.
    De cateva luni sunt cu banii dati si fara produs avand in vedere ca refuza sa repare/inlocuiasca produsul sau sa restituie suma platita.
    Cand le solicit sa trateze problema pe orice cale doar sa am un produs functional (care l-am platit de nou) imi raspund (dupa ceva timp) ca cererea este refuzata, ii rog sa argumenteze decizia si nici macar nu mai raspund.

  24. firma mai neserioasa ca asta nu am intalnit..eu am trimis tel cu ecranul doar deslipit..si eu l au trimis inapoi cu displayul spart si scos din garantie..ptr motiv de soc mecanis si dispay spart.eu nu am avut aceea spartura la ecran.au facut o ei intentionat ca sa nu mai faca nimic tel..si au rezolvat probl.si eu am dat 1000 lei pe tel.firma asta merita data in judecata ptr mirsaviile care le fac..dar eu nu ma las si ai voi reclama peste tot unde e posibil sa se faca dreptate.

  25. Am luat de la cel.ro un Telefon Mobil Microsoft Lumia 640 4G , toate bune ( amabilitate ,transport rapid) …dar … am primit un telefon brand-uit vodafone (desi pe site ,in descriere/specificatii nu scria nimic de asa ceva ) !!!!
    Apoi …a disparut amabilitate, rapidiataea …au disparut de tot . Nu raspund la telefon ,nici pe e-mail ,nici pe chat …nimic !!!
    Am facut reclamatie la ANPC http://reclamatii.anpc.ro/ si astept raspunsul !
    RUSINE CEL.ro

    1. In cele din urma , telefonul mi-a fost inlocuit cu unul nebranduit .
      Multumesc d-lui Robert Mihalachi ptr seriozitate !!!

  26. Din pacate am ajuns sa citesc prea tarziu acest topic asa ca acum nu-mi ramane decat sa va impartasesc si voua experianta mea negativa cu teparii de la CEL.RO.Am comandat de la ei de vreo doua saptamani, un televizor led LG,ajunge comanda verific vizual ambalajul,totul ok asa ca platesc.Deschid produsul totul in regula dar cand bag televizorul in priza si-l pornesc tot ecranul spart dintr-un colt dar fara sa se vada nimic pe ecran cat nu a fost pornit,nici un semn de lovire pe rama,nimic.Solict sa returnez produsul si imi spun sa-i fac poze si sa le trimit.Zis si facut fac poze din toate unghiurile si le trimit,dupa ceva vreme imi spun sa le trimit televizorul inapoi,il trimit si ma anunta ca l-au primit si ca este intradevar spart ecranul si ca-l vor trimite in service sa-l evalueze aia.Din nou trece ceva vreme si ma anunta intr-un tarziu ca nu este defect de fabricatie si ca ma costa 1070 ron,televizorul costand 1100 ron.Vreau sa mentionez clar,pe televizor nu se vedea nici o urma de impact nicaieri,pe ecran nici o urma de fisura doar cand porneai televizorul se vedea ca este spart,spartura pornind de sub rama televizorului care dupa cum am tot spus nu avea nici o urma..Acum nu-mi ramane decat sa ma adresez protectiei consumatorului si sa astept(probabil cam un an)pana sa primesc banii inapoi.In concluzie fugiti cat vedeti cu ochii cand auziti de TEPARII de la CEL.RO

  27. Mi-am comandat un telefon nici dupa 10 zile nu miau adus..la mail nu rapsun d nici la telefon..si am confirmat..dar am luat teapa .Nu luati de aici!!

  28. Mi-am făcut cadou de Crăciun un laptop, am periat tot internetul până l-am găsit la cel în stoc, l-am ridicat personal din magazin, m-am dus cu el acasă și am purces la instalare… M-am chinuit o săptămână, când nu se bloca se restarta și invers, eu mă pricep dar am zis să chem totuși un profesionist; s-a chinuit și ăla ore bune după care am ajuns împreună la concluzia că e defect. Abia am reușit să-l returnez la timp pt că perioada la ei este de 14 zile calendaristice deși nu lucrează non-stop și au mai fost și liberele de sărbători. Mi l-au primit (am mers tot personal ca să fiu sigură) și mi-au dat hârtia prin care îl acceptă și-mi primesc banii înapoi, in maxim 14 zile calendaristice. Azi e joi, luni se împlinește termenul și în contul meu bate vântul, sper să-i prind mâine la telefon să le fac puțin scandal, că luni mă înființez direct la ușa lor cu scandalul!

  29. Am luat un monitor de la CEL, un AOC G2460PG si din cauza aglomeratiei de la ridicari produse l-am ridicat direct si am plecat cu el acasa. Ajuns acasa incerc sa-l scot din cutie si a iesit foarte greu, parca era indesat in poliesterul respectiv si cand il alimentez, surpriza, avea ecranul crapat in drepta jos pe interior, ca si cum ar fi fost apasata rama de la greutate, exact in coltul unde era prins foarte tare in rama de poliester. Merg a doua zi la ei si-l las la retur/service, azi se fac 10 zile si primesc mail ca a fost dus in service si au constatat ca display-ul s-a spart in urma utilizarii necorespunzatoare, nici nu ma asteptam la altceva. Am trimis un mail la ei dar fara scandal nu se rezolva nimic. Mentionez ca monitorul este luat pe persoana juridica deci ANPC pica din discutie. Sper sa se rezolve ceva, o sa postez ce s-a intamplat.

  30. NU CUMPARATI DE LA cel.ro

    Am cumparat de o luna un telefon nou SAMSUNG GALAXY GRAND PRIME de la cel.ro si am primit un telefon resigilat care mai era si defect (se restarta aleator si cand statea si cand era folosit, se bloca, mai ales noaptea cand statea la incarcat, si singura solutie era scoaterea bateriei). Dupa ce a fost trimis in service de doua ori i-au schimbat placa de baza. Nici acum nu este total reparat (se blocheaza la conectarea prin cablu la PC), dar macar se poate folosi ca telefon.

    NU CUMPARATI DE LA cel.ro (aka: CORSAR ONLINE) pe firma pentru ca va trimit produse resigilate si poate aveti ghinionul de a fi defecte.

    RUSINE cel.ro pentru ca va tineti de prostii! Stricati comertul online cu practici din acestea!

  31. Daca ma ducea capul sa citesc acest blog alaturi de comentarii desigur, sunt 100% sigur ca nu as fi comandat nimic de la ei de frica…
    Ieri 20 feb 2016 am achizitionat o placa de baza asus socket am3+ si o sursa de alimentare. In momentul montajului, surprinzator totul a decurs conform planului, functionalitate 100% insa dupa toate cele citite stau cu „morcovul” in speranta de a nu ceda vreuna din piese… desigur placa a fost alta decat ce am comandat chiar daca pe site arata ca este in stoc in showroom…

  32. Va rog ajutati-ma, nu stiu ce sa fac, isi bat joc de noi in ultimul hal cei de la CEL.ro
    A rezolvat cineva problema la acesti nesimtit ca nu ii pot numii altfel. Am nevoie de ajutir , nu stiu la cind sa mai apelez , nimeni nu ma ajuta cu nimic, astia nici nu mai raspund

  33. Un site de kkt.am cumparat de la ei o baterie de chiuveta Grohe si am constatat ca nu era ce mi trb .
    am solicitat retur si banii inapoi si…, mi au zis ca e un produs „nevandabil”

  34. se pare ca intru si eu in categoria celor patiti cu cel.ro…luna trecuta am cumparat un tel motorola de la ei,totul a decurs bine,comanda,livrarea,plata,timp de trei saptamini tel a functionat bine,eram multumit de el,apoi a inceput sa dispara contacte,nu mai puteam salva nimic pe sim,iar bateria care in regim normal de exploatare tinea o zi si jumatate,brusc se descarca dupa nici 6 ore!am procedat la trimitrea lui in sevice,si de aici….zona crepusculara,nu mai raspunde nimeni,poti sa_i contactezi doar online,dar nu raspund niciodata…asta este,maine voi face o plangere la opc,dar citind ce au patit altii,ma face sceptic….nu stiu,sa fac si o plangere la politie?insist sa cred ca cineva,undeva,candva isi v_a face treaba si ca specimene ca astia sa fie drastic sanctionate,si lumea o sa poata face cumparaturi fara frica teparilor!

  35. NU VA LASATI PACALITI SI FURATI DE CEI DE LA CEL.RO
    Ma bucur foarte mult cand vad ca nu sunt singurul om de buna credinta tepuit si furat si batjocorit de niste impostori, hoti, nerecunoscatori, care datorita noua , clientilor care le facem vanzare isi castiga si ei existenta si cu toate acestea ne trateaza cu o foarte mare indiferenta si aroganta. Ma bucur si in acelasi timp imi vine sa plang ca noi toti nu am fost mai atenti, nu am citit sfatul altora pacaliti de aceasta gasca de sarlatani de la cel.ro. Am cumparat un telefon care functiona foarte bine, era impecabil ca aspect dar nu am fost satisfacut de performante. I-am rugat pe cei de la cel.ro sa imi accepte returul pt. a putea achizitiona un alt telefon tot de la ei care era de 3 ori mai scump. Prima oara m-au trimis la service, cu toate ca telefonul nu avea nici o problema. A doua oara mi s-a spus ca nu pot face retur ca am cumparat pe persoana juridica(?????). A treia oara nici nu mai m-au bagat in seama, si ca sa nu vorbesc la pereti m-am hotarat sa-i avertizez pe toti care citesc SA NU CUMPERE NIMIC DE LA ACESTI INFRACTORI (nu respecta legislatia si drepturile consumatorului), si HOTI (va iau banii dupa care nu va mai cunosc).
    Toata aceasta indiferenta si lipsa de respect mi le-au transmis o anume Geanina Dudau de la relatii cu clientii, care nu a avut nici o intentie de a ma linisti sau a-si cere scuze pentru dispretul fata de un client fidel.

  36. In cazul CEL.ro posibilitate de retur(cel putin in cazul persoanelor juridice) este inexistenta.

    Formularea din politica dumnealor de retur este cel putin discutabila.
    Citez: “In cazul persoanelor juridice ne rezervam dreptul de nu a accepta retur produse aduse pe comanda speciala sau a celor care se vand intr-un numar foarte mic.”
    De asemenea nu am avut posibilitatea de a adauga feedback pe cel.ro(functionalitatea de comment fie e “stricata”, fie am fost restrictionat) pentru a atentiona eventualii consumatori persoane juridice(care, in lege, nu sunt vazuti & protejati ca si potentiali consumatori-way to go law! ;)-).

    Recomand sa EVITATI acest magazin online(si cele de sub aceeasi umbrela lui).

  37. Execrabil – de evitat in orice conditie

    Povestea e lunga…ma voi rezuma la esential …
    Acum 4 luni am achizitionat de la CEL.ro un telefon Samsung S7 EDGE fiindca la momentul respectiv erau singurii care aveau modelul pe argintiu, undeva la 800+ euro (care a aparut ceva mai tarziu la noi pe piata). Totodata am achizitionat si o husa Samsung clear view pentru modelul argintiu, undeva la 50+ euro.
    Dupa scurt timp am observat ca husa, a carui rol foarte clar este sa protejeze telefonul, a zgariat display-ul, o line clara, bine determinata, pe toata lungimea marginii din stanga a telefonului, exact unde husa model flip are imbinarea dintre plastic si materialul ce face posibila batarea.
    Primul pas a fost sa sun la Samsung Romania. Un operator de la departamentul telefoane imi confirma ca „nu este un caz izolat” si ca pot trimite telefonul intr-un service agreat de Samsung Romania pentru a remedia inconvenientul prin inlocuirea telefonului sau a display-ului.
    Primesc datele service-ului de la operator : ESD-ROM si pentru sectorul 3 sunt indrumat catre locatia de pe B-dul Decebal. Imi fac timp si fug de la birou, ajung la ESD-ROM. Predau telefonul si, dupa o scurta inspectare a telefonului, sunt intrebat daca doresc sa imi schimbe telefonul sau accept doar schimbarea display-ului. Am optat pentru schimbarea display-ului deoarece transferasem deja o multitudine de informatii in telefon. Problema apare insa la verificarea IMEI-ului : telefonul nu este destinat pietei europene si nu prezinta garantie asigurata de Samsung Romania. Cer o confirmare a acestui fapt de la ESD-ROM si primesc, stampilata si semnata. Primesc si telefonul inapoi si sunt indrumat catre dealer : CEL.ro. Nu exista telefon de contact pe site deci scriu un mail catre departamentul service cu toata povestea. Primesc un reply sec : „In cazul produsului dumneavoastra, service-ul este Service-Return: service-return.com /curier-solicitare”.
    Ma conformez si accesez link-ul. Descriu problema. Ziua urmatoare (06.09.2016) vine curierul si ridica coletul. In colet am introdus telefonul, husa, factura de achizitie si garantia telefonului, factura de achizitie si garantia husei precum si foaia de la ESD-ROM. Sunt informat de curier ca SERVICE-RETURN este in Baia Mare si ca acolo va ajunge telefonul. Foarte ciudat ca service-ul cu care colaboreza CEL.ro (Bucuresti) sa fie Service-Return (Baia Mare) la 600 de km. Primesc pe mail dupa 2 zile un cod de service si apoi, timp de 7 zile, status identic ca la primire. Spre deosebire de CEL.ro, Service-Return poate fi contactat si telefonic la un tarif de 1,5 euro + tva / minut. Raman la varianta mail (support @service-return.com) si conversez cu o persoana numita Andrada Les ce raspundea la mail-uri sub titulatura de Costumer Care. Persoana respectiva avea o singura calitate : capacitate extraordinara de copy-paste. Noaptea mintii…
    Vizibil deranjati de mail-urile mele repetate cu solicitarea unui status al telefonului (trecusera 7 zile de la receptionare), primesc un raspuns sec : „Va informam ca garantia nu acopera defectele estetice cauzate de utilizator in urma manipularii necorespunzatoare. Display deteriorat in urma folosirii necorespunzatoare a husei clear view. Utilizarea husei clear view necesita curatare periodica de impuritati si praf, in caz contrar exista riscul ca display-ul terminalului sa fie deteriorat.”. Revin cu mail si pun intrebarea logica : „Cum poate fi folosita o husa necorespunzator si cum poate praful sa se focuseze astfel incat sa zgarie perfect o linie si numai acolo unde se produce contactul intre husa si telefon?” Just, raspunsul de la support (Andrada Les) vine imperturbabil cu un copy-paste al aceluiasi status de service.
    Fortat de situatie, revin la CEL.ro si acestia imi propun, ca un serviciu acordat „avand in vedere ca telefonul este achizitionat de mai putin de 6 luni” sa faca o contra expertiza. Astept sa vina telefonul de la Baia Mare si il trimit la CEL.ro. Coletul identic pregatit : telefonul, husa, factura de achizitie si garantia telefonului, factura de achizitie si garantia husei precum si foaia de la ESD-ROM. Primesc raspuns dupa alte 5 zile : „”Produsul nu este destinat pentru utilizare in U.E. si nu se repara in garantie la ESD. Necesita inlocuirea display-ului si a kit-ului de montaj – Cost: 1162.1 lei”
    Daca doriti repararea acestuia constra cost va rugam sa ne comunicati cat mai curand.”
    Revin ccu reply si le re-aduc aminte ca au in colet si in mail atasata foaia de la ESD-ROM care afirma acest aspect : ca telefonul nu este destinat utilizari in U.E. si de aceea nu beneficiaza de garantie europeana de la Samsung Romania.
    Trecusera 22 de zile de cand predasem telefonul pentru a remedia problema si ajunsesem de unde am plecat.
    Revin cu telefon la Samsung Romania. Operatorul imi confirma ca „daca telefonul ar fi avut garantie europeana interventia s-ar fi facut in cadrul garantiei, interventia constand in schimbarea telefonului sau a display-ului”. Sun si la ESD-ROM si le povestesc situatia. Operatorul imi solicita sa trimit mail cu situatia, actele si pozele telefonului. In mail solicit si informatia „in cazul in care terminalul ar fi beneficiat de garantia europeana, se putea oferi reparatia in cadrul garantiei ?
    este adevarat ca Samsung Romania a constatat ca acest tip de problema (cand husa zgarie aparatul) nu este unicat iar situatiile au fost rezolvate in cadrul garantiei (de tip european) prin inlocuirea display-ului sau chiar a terminalului?”. Reply-ul este afirmativ. DA, daca avea garantie europeana, Romania fiind in Europa, telefonul meu ar fi fost reparat si nu ar fi trecut 1 luna sa se intample acest lucru.
    Revin cu mail la CEL.ro la persoana cu care discutasem problema (cristina.cumpanasu @cel.ro) si ii confirm cele spuse de Samsung Romania si de ESD-ROM chiar service-ul ales de ei sa faca contraexpertiza. Raspunsul a fost : „Asa cum deja v-am mentionat, produsul beneficiaza de garantie conform legii 449/2003 prin vanzator. Fiecare furnizor asigura garantia produselor vandute insa defectul reclamat nu tine de garantie. Chiar daca produsul ar fi destinat pietii UE schimbarea display-ului nu s-ar face pe garantie, defectul nefiind unul ce tine de functionalitatea produsului.”
    Decis sa strang toate aceste date la dosar si sa incerc sa rezolv pe cale juridica problema, solicit telefonul. Primesc reply dupa o zi ca este inca in service. Revin si informez ca trimit pe cineva de la birou sa ridice telefonul (pentru a face poze la primirea din service si evitarea unei terze parti in transport). Primesc raspuns ca voi fi informat cand sa trimit delegatul pentru a ridicat telefonul insa in week-end primesc SMS de la FAN COURIER ca au un colet pentru mine de la CEL.ro.
    Logic, am primit telefonul azi 03.10.2016, fara nici o reparatie.
    Surpriza insa, din colet lipseste husa.
    Scriu mail si solicit husa, nu pot sa formulez plangerea in instanta fara obiectele ce fac cauza plangerii.
    Primesc reply dublu : de la service (cei ce au trimis coletul) ca husa este inca la ESD-ROM care nu a inapoiat si husa odata cu telefonul respectiv de la Cristina Cumpanasu : „Verific si revin.”
    Scuze pentru vastitatea review-ului insa concluziile pot fi trase mai usor din informatii mai detaliate.
    Apelati la oricare alt distribuitor on-line si nu va lasati pacaliti de preturile mai mici pe care le afiseaza CEL.ro … costurile mai mici sunt in urma refuzarii garantiei, produselor achizitionate la bani putini din state non-europene si platiti aceste diferente cu timpul si nervii vostri.
    Voi actiona in justitie CEL.ro nu pentru o zgarietura pe telefon ci pentru comportamentul execrabil si lipsa de interese de care au dat dovada atat CEL.ro cat si acest SERVICE-RETURN de care nu stie nimeni.

    1. Eu am păţit-o cu un telefon NOKIA LUMIA 520,cumpărat în august.Deşi era prezentat ca nou,am descoperit că fusese codat pentru Olanda şi apoi decodat.Stiu că poate părea absurd ,dar eu am fost fan Nokia şi am vrut un telefon de la ei,căt mai simplu şi comod de manevrat.Bineînţeles că telefonul s-a defectat în nici o lună.Deşi am făcut cerere de retur ,invocănd prezumţia de neconformitate,care poate fi invocată între 2 şi 6 luni,nu vor să respecte legea,mi-au trimis e-mail că au schimbat softul şi bateria şi că dacă nu ridic telefonul după 6 luni intră în posesia lor şi pierd banii.Deja au trecut 3 luni,dar sunt hotărâtă să fac reclamaţie la ANPC şi apoi să-i dau în judecată-eu am vrut un telefon nou,nu unul cu probleme la nici 3 săptămâni de la cumpărare.

  38. Salut,
    Chiar sunt cei mai nesimtiti. Eu am platit astazi un produs online si in 30 minute (dupa ce primit mailuri de multumire pt optinunea aleasa etc) primesc raspun …ne pare rau dar produsul nu se mai afla pe stoc, doriti alt produs sau returnarea banilor?…la care eu trimit mail ca doresc returnarea banilor, dupa aproximativ 3 ore primesc raspuns ca dureaza catrva zile pana or sa deblocheze banii…. Asa ca acum stau cu banii mei blocati in conturile CEL.ro..OR mai nesimtiti si tepari vanzatori.

    1. Da,nesimtit rāu de tot! Noi am cumpārat un Iphone în varā si sa stricat ! De 2 sāptāmîni tot sun la ei,dar nu rāspunde nimeni la reclamati !!! MAGAZIN DE CĀCAT !!! NU MAI CUMPĀRATI NIMIC DE AICI OAMENI BUNI !!!

  39. BLACK FRIDAY 2016

    Am achizitionat un produs care a fost la pret redus, care ERA IN STOC. Apoi au zis ca de fapt era stoc limitat si nu mai au… si nici la depozit nu stiu cand mai aduc….

    Va zic eu cand au adus… fix luni la 3 zile dupa black friday, evident nu la pret de black friday ci la pret normal cu 35% mai mare decat cand am platit eu.

    Si mi-a zis lumea ca tot black friday in RRomania e de fapt o teapa.. am zis ca nu ca sunt si reduceri.
    Peste tot reducerile sunt doar aparente, daca prinzi la pret bun iti anuleaza comanda ca apoi sa revina pe stoc la pret normal sau….umfla preturile inainte cu o saptamana ca de black friday sa le dea inapoi, dar nu mai jos decat erau inainte sa le mareasca. Asta e black friday in RRomania.

    Probabil ziua in care se dau cele mai multe tzepe din an. Mai si zic la tv ca au vandut de milioane de euro… :)) Milioane de euro-tepe :p

    Faliment grabnic !

  40. Cel mai prost magazin intalnit de mine. Am comandat de la ei o sursa pentru calculator, plata am facut-o online cu cardul. Le-am comunicat ca ridic personal coletul. Dupa ce am asteptat acolo in showroom aproximativ 55 de minute , angajatii imi aduc sursa. Il intreb pe baiatul de acolo cine imi testeaza sursa, el imi spune ca nu au cum sa o testeze deoarece nu au banc de probe ( lucru inadmisibil si ilegal pentru un magazin care comercializeaza electronice). Ajuns acasa testez sursa si constat ca este arsa. Teapa aceasta de magazin online nu are numere de telefon la departamentul de retur sau service, in magazin daca faci scandal si incerci sa dai de un manager toti angajatii se feresc sa te ajute. Povestea s-a mutat in mediul online, zeci de mailuri catre departamentul retur. Am sunat in nenunarate randuri la numerele de telefon puse de ei pe site chiar daca sunt de la departamentul vanzari. Nu va lasati intimidati de acest magazin de cacaoo. Eu am trimis pana la urma sursa la retur si astept sa vad ce se mai intampla. Am depus deja plangerea la ANPC si intre timp am vorbit si cu un avocat in cazul va fi nevoie si de instanta ca sa imi fac dreptate. Ca sa va dati seama cat de tepar este CEL , in ziua in care am trimis coletul de la un sediu Fan curier din Bucuresti , domnul de acolo imi spune ca in ultima saptamana au livrat de la acel punct peste 100 de colete catre Cel departamentul de garantii sau retur. Regret ca m.am incurcat cu aceasta inselatorie de magazin, regret ca nu am citit postarile de pe acest forum . O sa revin in urmatoare perioada cu un deznodamant si cu povestea completa.

  41. Sì eu am comandat pt prima oară ceva de la CEL.RO și produsul (Philips Lumea 1600 Ron) a ajuns desigilat, cu ambalajul de carton evident uzat destul de mult timp, toate sigiliile erau rupte iar pe spatele aparatului era un fir de par negru, gros și creț! Am făcut poze, am trimis mail, am sunat și am relatat cum a ajuns produsul dar după 1 saptamana și s-a spus ca nu se accepta returul….. cică s-au făcut investigații și produsul ( în opinia d-nei Geanina Dudau ) a fost expediat nou.
    Doar un nr de telefon e pe site…. Am sunat dar operatoare a zic ca nu imi poate da sau face legatura cu nici un superior. Numai ea este la telefon și nu mă poate ajuta.
    Ce mă sfătuiți sa fac?

  42. Am patit-o si eu zilele acestea.Am comandat un tv Samsung care mi-a fost livrat prin curier.Din pacate nu eram acasa in momentul livrarii deci nu am putut deschide coletul sa verific produsul.In momentul cand am desfacut coletul am ramas socata de stadiul in care se afla televizorul:in primul rand ambalajul era necorespunzator ,ecranul spart,carcasa desfacuta.Am asteptat a doua zi sa pot contacta site-ul deoarce la acea ora nu mai aveau program dar nu am gasit pe nimeni cu care sa pot vorbi,am fost plasata de la un departament la altul.In cele din urma am facut o reclamatie pe site -ul respectiv cu poze ale produsului iar raspunsul lor a fost:”Produsul nu face parte din garantie deoarece este spart.Daca solicitati returul produsului acesta va fi acceptat cu taxa devalorizare100%.”Pe bune?????????Cred ca glumim…..este inacceptabil asa ceva…este nesimtire totala din partea lor!

  43. Am achizitionat un laptop de la CEL.ro. Inainte de plasarea comenzii am cerut ca acest produs sa fie SIGILAT. Mi s-a confirmat ca produsul este sigilat, drept urmare, l-am comandat.
    La ridicarea bunului am observat ca acesta a fost DESIGILAT! Toate ambalajele erau desfacute, iar cutia originala avea urme de lovituri.

  44. NISTE JEGURI TOTALE CEL.RO!!!
    Nu poti returna produsul daca-l ridici de la sediu.
    Daca-l primesti prin curier, atunci se poate!

    Niste incompetenti .. in 2017 introduci termeni si conditii pe care nu le cunoaste cumparatorul decat in momentul in care vrei sa returnezi produsul.

    Reclama negativa cat mai multa … si sa ne indreptam toti spre emag 🙂

  45. Clienti vechi la cel.ro. Si totusi, la unul din putinele retururi primim urmatorul raspuns:

    Buna ziua,

    Din pacate politica de retur cel.ro nu este adresata si persoanelor juridice.
    OUG 34/2014 se adreseaza consumatorilor care prin definitie sunt persoane fizice nu juridice.
    Produsele achizitionate de persoanele juridice beneficiaza in schimb de garantie conform 449/2003.
    Daca produsul nu functioneaza corespunzator va rugam sa completati formularul de service de pe site.

    Cu respect,

    Luciana Tudor

    Raspunsul nostru:

    La conditiile de retur la dvs pe site scrie:

    In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

    Ma asteptam ca la un client cu un istoric de achizitie de peste 50 000 lei si cu un numar de produse foarte mic returnate (ar fi fost al 3-lea) intr-o relatie de peste 8 ani sa nu fie nici o problema sau sa fiu anuntat anterior de intentiile dvs.

    Ca urmare, cel.ro nu mai prezinta incredere pentru noi si solicitam stergerea contului nostru.

    Suntem deci de astazi fosti clienti. Nu avem cum sa achizitionam produse pe care nu le vedem, defectuoase si care nu sunt primite inapoi.

Dă-i un răspuns lui Petre Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.