Cu un cap peste Iri

Iri a rămas singur în căsoaia de la Izvorani. Moni a rupt poarta ( la propriu) și a luat fetița. Nu a fost așa de simplu. Cei doi s-au luptat în avocați și executori judecătorești. Moni a avut de partea ei legea și, ca în filmele americane, binele a învins. Încleștarea s-a transmis în direct la tv. Nu-mi amintesc alte personaje autohtone care să fi beneficiat de o așa expunere. Antena și Realitatea s-au întrebuințat: care tv, reporteri, elicoptere. Transmisiunile au durat vreo 3 ore. Ratingul arată că poporul a gustat circul. Vineri, la prânz, Antena a avut peste 3 puncte de rating și Realitatea peste 5. Enorm! Mulți înfierează superior televiziunile comerciale. Eu nu i-aș acuza pe editori și producători. Mai ipocriți sunt românii care, în public, se dau consumatori de “Arte”, însă acasă o ard doar cu “Acces direct”, “Happy hour” și cu emisiunile lu’ nea Dan.

18 thoughts on “Cu un cap peste Iri

  1. namerequired

    pana acum, presa acuza publicul, in esenta, ca se uita la ce i se arata.

    asta e ca un peste care ar acuza-o pe cea pe care o pune sa se prostitueze ca e curva.

    sa-l mai faci si ipocrita (tot pe el, publicul), uau – asta da, subtilitate.

    Reply
  2. Sebastian

    Da…corect. Scurt si la obiect. Referitor la cine face audienta in Romania si pe ce fel de subiecte…Trist. Atat.

    Reply
    1. Adelin Petrisor Post author

      Radu, e un cerc vicios. Televiziunile și publicul se alimentează reciproc. Să știi că în nicio țară educația nu o fac stațiile comerciale.

      Reply
  3. NICOLETA

    De acord cu tine.Acest cuplu de tot ra…tul isi face publicitate pe seama unui copil(probabil si cea mica va fi ca si parintii ei !).Nu am vazut nimic din acest scandal,decat ce am prins fara sa vreau.DETEST CHESTIILE ASTEA.Iar televiziunile speculeaza-de ce nu ?Asta vreti ,asta aveti !Pana ce nu va mai fi cerere(cand va face plopul pere!)TV-urile vor specula.

    Reply
  4. Darael

    O intrebare care mi-a ramas de pe un blog (scuze, nu mai stiu care, a fost de mult de tot): stie cineva cum se stabilesc audientele acestea, punctele si alte notiuni ne-pricepute de nimeni ?

    Esenta este urmatoarea:
    Eu nu stiu pe nimeni sa aibe in casa un dispozitiv care sa arate pe ce program se uita cineva. Si nici nu stiu pe nimeni sa stie pe cineva.

    Atunci, cine stabileste audientele cu care ni se scot ochii ca sunt mari pe o emisiune sau alta ?

    Ca bonus: eu nu stiu pe nimeni care sa urmareasca acest subiect in mod special. Poate or fi indivizi interesati, dar nu asa multi pe cat ni se spune.

    Reply
  5. Radu

    @Adelin: nimeni nu sustine, cred, ca statiile comerciale ar trebui sa se ocupe de educatia cetatenilor unei tari.problema e ca la noi statiile comerciale dat au cu functiile presei de pamant. nici informare, nici educare, nici entertainment…nimic, nimic. iar in cercul ala vicios cineva trebuie sa faca ceva si cred, mult mai usor ar fi pentru televiziuni sa faca ceva.

    Reply
  6. Octavian Sacota

    Astept cu nerabdare actualizarea panelului, vechi de aproape 10 ani, de telespectatori tinut de GfK (singurul in acest moment in Romania) in functie de care se stabilesc ratingurile si share-ul…
    Vor fi MARI surprize, cu siguranta.
    Pe un panel facut aiurea singura cifra reala pentru televiziuni este efectiv numarul de telespectatori, nu si profilul acestora care determina valoarea efectiva a spatiului publicitar -> incasari -> profituri.
    Mizez acum pe o valoare comerciala supraestimata a telespectatorilor de mondenitati/senzational.

    Reply
  7. Carmen

    Avem exact media si televiziunile pe care le meritam. Normal ca romanii se dau inteligenti, dar sa vedem ce rating au posturi precum TVR Cultural sau Viasat History, spre exemplu.

    Reply
  8. VirtualKid

    Sunt doi imbecili. Nu m-ar mira sa fie o regie, judecand dupa trecutele exemple de exploatere cinica a prostiei celor din fata televizoarelor. Daca sotii Columbeanu s-au hotarat sa mai traga o teapa prostilor si sa faca si ei un ban cinstit, de la advertiseri?

    Reply
    1. Adelin Petrisor Post author

      Virtaulkid, ar fi niste cretini sa faca asta pentru publicitate. Gandeste-te prin ce trece fetita aceea…

      Reply
  9. Cris

    nu stiu cum se face rating-ul, cum se fac statisticile. habar nu am. tot ce pot sa spun e ca la mine in dormitor televizorul sta mereu pe Discovery Travel sau National Geographic. In sufra mai variaza programele de sport, ca sotul e pasionat, iar cand cedam audienta copilei la rang de rege este Duk TV. Cam atat. Si stiu sigur ca in cercul nostru de prieteni, colegii mei tot cam asa se invart.

    Reply
  10. Pingback: Follow-up sau continuarea senzaţionalului « Blogul lui Adi Laboş

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.