Elena Udrea poate sta liniștită! Milioanele de euro din campania  „România land of choice” nu au fost aruncate pe geam. Azi, la Carrefour Feeria, am  observat cu bucurie primul grup de turiști japonezi. Asiaticii împânziseră galeria, foșgăiau prin toate magazinele, se luptau cu plase de două ori cât ei, chicoteau și înclinau din cap politicos în binecunoscutul stil.  La farmacie, am stat la rând vreo jumătate de oră pentru că în fața mea erau câteva doamne din acest grup care cumpărau munți de cremă Gerovital. N-am fost însă suparat nicio clipă. Nu! Am simțit cum banii pompați de micuții capitaliști dau un impuls motoarelor în doi timpi ale economiei românești, care încep să duduie. Bravo, doamnă Udrea! Ați reușit și de această dată în ciuda tuturor detractorilor din politică și presă!

Țineți-o tot așa,vă conjur!

2 thoughts on “Nuți, primu’ succes”
  1. Adelin,asa e,pe „specialistii” Ministerului Turismului nu ii intereseaza rezultatele,lor le-a placut campania. Oare de ce?
    In privinta Gerovitalului,chiar este un brand care in alta tara ar fi adus miliarde de dolari,atentie miliarde,nu milioane. In ’92 am cunoscut o actrita care jucase in „Dallas”,venise din State special pentru un tratament cu Gerovital.

    1. Gerovital este și în prezent un brand mare afară. Cât despre campaniile noastre…. Nu de ele ducem lipsă ci de servicii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.