Cei mai mulți experți par să meargă pe varianta unei depresurizări în cazul avionului Germanwings. Este posibil ca în procedura de urgență să fi apărut și alte probleme care nu au putut fi rezolvate în timp util de piloți. Am încercat să reconstituim ultima fază a zborului fatal. Am fost ajutați de specialiștii Școlii Superioare de Aviație Civilă și am folosit simulatorul de acolo. Mai jos e știrea din Telejurnal.

5 thoughts on “O depresurizare la simulator”
  1. Se pare ca a fost un act criminal nicidecum depresurizare. tragedia asta imi aduce aminte de o intamplare de-acum 3 saptamani cand, zburand de la Charleroi catre Bucuresti cu compania Wizz am constatat cu stupaoare ca unul din piloti a parasit cockpitul de doua ori pe parcursul zborului pt a se saruta si giugiuli cu o duduie, bineteles in spatele draperiei din dreptul scaunelor stewardeselor (din pozitia in care stateam, vedeam perfect) si mentionez ca a doaua oara nici nu s-a mai deranjat sa se ascunda ci s-a asezat langa dumneaei pe scaun. am uitat cu desavarsire acest episod desi am zis ca voi face plangere dar acest nefericit eveniment mi-a readus aminte. 🙁

      1. M-am uitat şi eu pe rezultatul anchetei – CA UN NESPECIALIST, ca să fie clar – şi mi-a sărit în ochi o afirmaţie, ceva de genul că pilotul (în cazul Paris Orly) ar fi fost vinovat pentru că NU ŞI-A MANIFESTAT DEZACORDUL (la care avea dreptul) faţă de deciziile turnului de control!

Dă-i un răspuns lui tony Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.