Cei mai mulți experți par să meargă pe varianta unei depresurizări în cazul avionului Germanwings. Este posibil ca în procedura de urgență să fi apărut și alte probleme care nu au putut fi rezolvate în timp util de piloți. Am încercat să reconstituim ultima fază a zborului fatal. Am fost ajutați de specialiștii Școlii Superioare de Aviație Civilă și am folosit simulatorul de acolo. Mai jos e știrea din Telejurnal.
Se pare ca a fost un act criminal nicidecum depresurizare. tragedia asta imi aduce aminte de o intamplare de-acum 3 saptamani cand, zburand de la Charleroi catre Bucuresti cu compania Wizz am constatat cu stupaoare ca unul din piloti a parasit cockpitul de doua ori pe parcursul zborului pt a se saruta si giugiuli cu o duduie, bineteles in spatele draperiei din dreptul scaunelor stewardeselor (din pozitia in care stateam, vedeam perfect) si mentionez ca a doaua oara nici nu s-a mai deranjat sa se ascunda ci s-a asezat langa dumneaei pe scaun. am uitat cu desavarsire acest episod desi am zis ca voi face plangere dar acest nefericit eveniment mi-a readus aminte. 🙁
tony, da, se pare că a fost un gest deliberat al copilotului…
Vă mai amintiţi incidentul cu avionul Tarom – Paris-Orly?
https://www.youtube.com/watch?v=VqmrRFeYzBI
Dacă pica avionul nu ar fi fost scoasă imediat o înregistrare prin care pilotul pica de prost? Că deh, mortu’ (acar Păun) e de vină.
Donkeypapuas, acolo a fost vina pilotului și tot el a fost cel care a salvat ulterior avionul.
M-am uitat şi eu pe rezultatul anchetei – CA UN NESPECIALIST, ca să fie clar – şi mi-a sărit în ochi o afirmaţie, ceva de genul că pilotul (în cazul Paris Orly) ar fi fost vinovat pentru că NU ŞI-A MANIFESTAT DEZACORDUL (la care avea dreptul) faţă de deciziile turnului de control!