Directorul tehnic al Antenelor și-a dat demisia. Am încercat să vorbesc cu Laurențiu Stan, dar nu am reușit. Stan se ocupa de partea tehnică a tuturor televiziunilor din platforma TV a trustului Intact. Surse din piață vorbesc și despre plecarea lui Andi Rîpan, director economic al Antenei 1. Și Laurențiu Stan și Andi Rîpan lucrează de peste 10 ani în trustul din Băneasa.

27 thoughts on “Plecări din Antene”
  1. Foarte tare stirea! Ce relevanta are? Sa ne bucuram, sa ne intristam?… Mai interesant ar fi fost o stire de genul a plecat de la Antena si s-a dus la… La fel, cred ca ar fi fost mai interesanta o stire, cati oameni noi au mai fost angajati in TVR in ultima luna. Input-urile sunt intotdeauna mai interesante decat ouput-urile.

    1. Stelian, nu știu câți oameni au fost angajați în TVR. De ce nu faci tu un material pe tema aceasta. Sigur ești mai conectat. Pentru tine știrea cu plecările din Antene nu e interesanta. Pentru alții poate este.

  2. Ooo Stelian, polite? Cred ca asta e ultimul loc in care ar trebui sa arunci cu laturi. Dar din acest punct de vedere, Adelin can stand up for himself. Din celalalt punct de vedere, daca tot stii cati oameni au fost angajati in ultima luna, poate afli si tu de ce e importanta o platforma tehnica pentru o televiziune.

  3. Antena va avea cea mai mare pierdere Laurentiu Stan este personalitatea numar unu in Managment tehnic. O a doua persoana cu probitate morala la acest nivel nu se va mai gasii. Pacat ca Trustul Intact pierde o asemenea capacitate intelectuala si organizatorica. Separe ca avem deaface cu un declin al trustului media ce va fii foarte bine resimtit pe piata tv.

  4. Draga dle Adelin Petrisor! Daca esti interesat de Romania, si doresti ca ea sa fie un loc placut atat pentru tine cat si pentru urmasii tai, te rog sa ma cauti la tel.072396673. D.Rizoaica, fost detinut politic atat sub Dej, cat si sub Ceausescu!

  5. Eheheheee… chiar ma intrebam la un moment dat cat timp ii mai trebuie lui Laur sa plece din antene. Imi aduc aminte de momentul trecerii lui in functia de director tehnic al antenei 1 si de momentul cand am plecat eu din antene, cand nu mai era director tehnic doar peste antena1. Imi inchipui ce presiune era pe el si de asemenea faptul ca efortul nu avea cum sa merite. Din punctul meu de vedere, desi nu ii cunosc motivele, cred ca a facut cea mai buna alegere. Raman la ideea ca e un pas inainte. Cum nici eu nu regret plecarea mea de acolo 😉 Bafta Laur, oriunde te-ai duce!

  6. poate daca directorul tehnic avea mai mare grija de sunetul Antenei 1 care de foarte mult timp si din ce in ce mai des o ia razna pe Upc Rcs. digi ,dolce etc ..poate nu-si „dadea demisia”

  7. Din punct de vedere al calitatii imaginii si al sunetului, Antenele stau cel mai prost de pe piata, o fi din cauza ca avea un director tehnic minunat?Pe acest Stan Patitul nici nu l-am vazut la ochi si nici nu am auzit ceva bun despre el!Sa-l puna pe Mihai Moga in locul lui, pentru ca baiatul ala chiar este un geniu in IT si tehnic!

  8. Conform paginidemedia.ro acestia se duc la o noua televiziune generalista, patroata de RCS&RDS
    „Contactat de paginademedia.ro, Laurențiu Stan a confirmat că pleacă din Intact și că se va duce la RCS, dar nu a dat alte detalii.”

  9. ultima directiva de pe mailurilr de la intact

    Parte a INTACT Media Group

    POLITICA INTERNA A COMPANIEI CU PRIVIRE LA SESIZAREA PRACTICILOR INCORECTE

    Politica:
    Aceasta politica adreseaza angajamentul societatii Antena 1 TV SA (“Compania”) pentru un comportament etic si integru, prin protejarea si mentinerea unui mediu in care angajatii sa actioneze asa cum se cuvine, fara teama de represalii. Politica este inclusa in Codul de Conduita Profesionala al societatii. Angajatii sunt puternic incurajati sa discute cu superiorii, directorii sau alt personal corespunzator in momentul in care sunt in dubii asupra celei mai bune variante de actiune in anumite situatii.
    Procedurile faciliteaza accesul angajatilor si al partilor terte catre Auditorul Intern sau Comisia de Audit.

    Scopul:
    Scopul acestei politici este de a incuraja angajatii sa reclame orice fraude care pot avea impact asupra Companiei, clientilor, actionarilor sau publicului larg. De asemenea, politica stabileste procesele de investigatie necesare privind practicile gresite si conduitele incorecte raportate in mod confidential si/sau anonim de catre angajati sau alte parti terte interesate.

    Definitii:
    Pentru scopurile acestei politici:
    (1) Buna credinta
    Buna credinta este evidenta in conditiile in care sesizarea se face fara rautate sau fara luarea in considerare a unui beneficiu personal, iar angajatul are motive rezonabile pentru a crede ca sesizarea este adevarata; cu toate acestea, o sesizare nu necesita sa fie dovedita adevarata, pentru a fi facuta cu buna credinta. Buna credinta lipseste atunci cand este stiut ca informarea este malitioasa sau falsa.
    (2) Practica gresita
    Practica gresita reprezinta incalcarea legilor, a Codului de Conduita al Companiei sau a politicilor etice, gestionarea incorecta, delapidarea, frauda, pericolul substantial si specific pentru sanatatea si siguranta publica sau abuzul de autoritate.
    (3) Conduita incorecta
    Conduita incorecta presupune: un act care nu este conform cu standardele sociale si profesionale de comportament; un act care conduce la practici in afaceri lipsite de etica; un comportament neadecvat sau lipsit de etica; un comportament ofensator din punct de vedere moral sau incalcarea regulilor de politete.
    (4) Comisia de Audit
    Comisia de Audit este formata din CEO, CFO, Contabil Sef si Auditor Intern.
    Proceduri:
    A. Reguli generale:
    Politica presupune ca angajatii sa actioneze cu buna credinta si sa nu faca acuzatii false cand raporteaza o actiune gresita in cadrul Companiei. Compania va lua masuri disciplinare severe cu privire la angajatii care cu stiinta vor face afirmatii sau raportari fara buna credinta.
    B. Responsabilitatile Comisiei de Audit
    1. Comisia de Audit va primi, pastra, investiga si actiona in functie de sesizarile angajatilor in ceea ce priveste practica gresita sau conduita incorecta (“Sesizarea”).
    2. In functie de decizia Comisiei de Audit, responsabilitatile membrilor ca urmare a acestor proceduri pot fi delegate oricaruia dintre acestia sau unei subcomisii de audit.
    C. Proceduri pentru primirea Sesizarilor
    1. Orice Sesizare facuta direct catre management, in mod direct, confidential sau anonim trebuie sa fie de indata raportata de catre management Auditorului Intern sau Comisiei de Audit.
    2. Fiecare Sesizare transmisa catre Auditorul Intern sau Comisia de Audit sau catre management trebuie sa fie verificata de catre Comisia de Audit, acestia putand sa se consulte cu orice membru al organizatiei care ar putea sa detina informatii utile. Comisia de Audit va decide daca este necesara analizarea Sesizarii luand in considerare mentiunile de la punctul D.
    a) Daca Comisia de Audit considera ca managementul ar trebui sa verifice Sesizarea, rezultatele analizarii Sesizarii vor fi prezentate in scris de catre management Comisiei de Audit.
    b) In cazul in care Comisia de Audit decide sa investigheze Sesizarea, acestia trebuie sa decida daca este nevoie de personal specializat pentru a conduce verificarea. Comisia de Audit este libera sa angajeze auditori externi sau alti experti care sa se implice in procedura de verificare.

    D. Mentiuni pentru verificarea Sesizarilor
    Pentru a determina daca managementul, Comisia de Audit sau Auditorul Intern ar trebui sa verifice Sesizarea trebuie sa fie luate in considerare urmatoarele:
    1. Cine este persoana acuzata? Daca este vorba de un membru al echipei executive, directorul financiar sau o alta persoana care face parte din management atunci este de preferat sa se ocupe de verificare Auditorul Intern.
    2. Cat de grava este abaterea? Cu cat este mai grava sesizarea, cu atat este mai adecvat sa fie verificata de catre Comisia de Audit sau de catre Auditorul Intern. Spre exemplu, daca sesizarea se refera la modul de intocmire si prezentare al situatiilor financiare ale Companiei, cel mai indicat pentru verificarea realitatii acesteia este chiar Auditorul Intern.
    3. Cat de credibila este sesizarea? Cu cat este mai credibila sesizarea, cu atat este de preferat sa se ocupe Comisia de Audit de verificarea acesteia. In evaluarea credibilitatii, Comisia de Audit trebuie sa ia in considerare toti factorii implicati, incluzand, dar fara a se limita la Sesizari similare facute in presa.
    E. Protectia angajatilor care fac Sesizarile
    In masura in care este posibil, identitatea angajatului care face sesizarile nu va fi dezvaluita in departament. Compania se va stradui cu buna credinta in a proteja confidentialitatea angajatilor ce au intocmit rapoarte de sesizari; dezvaluirea identitatii angajatului va fi permisa doar daca este necesara pentru efectuarea unei anchete detaliate si eficiente sau daca este cerut acest lucru de catre lege sau alte proceduri judiciare. In plus, Compania nu va tolera incercarile altor persoane de a descoperi identitatea celui care a facut o Sesizare cu buna credinta in mod anonim.
    In concordanta cu politicile Companiei, Comisia de Audit nu va recurge la represalii si nu va permite altor persoane sa aplice tratamente neadecvate in mod direct sau indirect persoanelor care intocmesc cu buna credinta Sesizarile sau care furnizeaza asistenta Comisiei de Audit sau managementului care verifica Sesizarile primite.
    F. Arhivarile
    Comisia de Audit va pastra pentru o perioada de 5 ani consecutivi toata documentatia privind orice Sesizare.
    G. Proceduri pentru efectuarea Sesizarilor
    Orice angajat poate raporta direct Comisiei de Audit sau Auditorului Intern in mod confidential sau anonim orice sesizare. Angajatii care au cunostinta de orice practici gresite sau conduite incorecte sunt incurajati sa faca un raport cat mai repede posibil si sa contacteze una dintre partile mentionate mai sus. Sesizarile pot fi facute in scris sau telefonic la adresa de email:
    audit@antena1.ro
    sau la tel: 021.20.30.342

    Nota: In momentul efectuarii unei sesizari telefonice nu este necesar sa spuneti cum va numiti.

    Compania nu foloseste un serviciu de caller-id pentru linia telefonica de mai sus.

  10. Nu pot sa cred ca si-a inaintat demisia Mihai Moga, din ce stiu eu, el este mama si tatal sistemului din Antena!Mi-ar veni greu sa cred ca va fi lasat sa plece, garantat va fi contraofertat!Desi, cu noua conducere…care gandeste numai in cifre…nu m-ar mira daca ar pleca!Am inteles ca sunt multi oameni buni in negocieri cu Adevarul tv si Digi!Sper ca Gadea si Alin Romascanu vor fi destepti indeajuns incat sa nu lase sa plece oamenii cheie!Nu stiu de ce dar am impresia ca se va repeta istoria, de acum cativa ani, cand s-a deschis B1tv si Antena ramasese cu un sfert din oameni intr-o saptamana:))))

Dă-i un răspuns lui Adelin Petrisor Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.