Acum aproape o saptamana am platit un bilet de avion cu cardul de credit de la BCR. La sfarsitul tranzactiei, am primit un mesaj prin care am fost informat că banii mi-au fost returnați din cauza unei probleme tehnice. Am trimis un email BCR la care am atașat mesajul liniei aeriene și am rugat să-mi deblocheze banii. Știam că practica băncii este să-i țină blocați 30 de zile. Eram pățit… Am primit imediat un email și am aflat că sesizarea mea va primi răspuns în 24 de ore. După 4 zile, am sunat la BCR. Un tânăr m-a ținut la telefon vreun sfert de oră. Nu a fost în stare să găsească nici măcar numărul sezării. După ce am fost pus pe hold de vreo 3-4 ori, primesc un răspuns:

-Cererea dvs. nu a fost procesată…

-Și când va fi? În email spuneați 24 de ore și au trecut de 4 ori mai multe…

-Nu știu când va fi procesată. Vă vom anunța noi.

Da, pentru asta am pierdut 15-20 de minute și m-am enervat cu un roboțel care nu știa decât să spună ritos :”Duomnule”. O astfel de problemă am avut și la ING. Am rezolvat-o cu un email, în doar câteva minute. În ciuda privatizării, BCR este încă mult sub CEC-ul din vremea lui Alexandru Ioan Cuza. Dar nu cei de la bancă sunt proști, ci eu pentru că încă nu mi-am mutat banii. Da’ nu mă deștept eu? 🙂

One thought on “BCR-servicii jalnice”
  1. Perfect de acord . Ma chinui de o luna sa obtin un acord de refinantare pt a muta creditul la alta banca. Mai întâi mi au spus ca ei sunt obligați conform normei sa mi faca o contraoferta dar au uitat sa revină. Cand m am dus din nou la BCR si au amintit ca fe fapt eu fac parte din programul „rate reduse ” … am fost răbdătoare si am spus ok dar nu imi place oferta … din nou au uitat sa mi raspunda. Am sunat in Call Center sa spun ca nu ma mai intereseaza decat sa obtin acel acord sa ma mut cu ipoteca ….un domn de acolo m a rugat sa ii dau voie sa mai citească o data norma ca sa stie ca sa ma îndrume. La final m a repartizat spre o sucursală care ar fi trebuit sa ma contacteze dar din nou nimic . Am facut sesizare pe BCR sesizări dar nu am primit nimic inapoi probabil nici nu functioneaza. De 2 zile astept sa primesc acordul de la o alta sucursală …. si deja mi am pierdut răbdarea si ma gândesc ca ar tb sesizat Protectia Consumatorului pt ca am senzația ca sunt ținuta prizoniera la BCR

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.