Gata și vacanța

Tot ce e frumos se termină foarte repede. Împreună cu fetele și niște prieteni, am fost vreo 9 zile în Corfu. Deși nu sunt un mare fan al mării, chiar mi-a părut rău la plecare. greciaBMW seria 5Am stat în sud, în Lefkimmi, însă ne-am tot plimbat pe insulă. Totul a fost frumos: peisaje, hotel, plajă, taverne. Un singur lucru m-a enervat cumplit. Deși multe benzinării și restaurante aveau POS, nu acceptau plata cu cardul:

Sori mister. Bos uant onli cheș, auzeai foarte des.

Cred că refuzau cardul ca să poată fura la capitolul taxe și impozite. Oricum, e bugetul lor și… era să zic treaba lor. Nu, e treaba Germaniei. 🙂 Aș mai spune că drumul a fost cam lung. Inițial, am vrut să mergem cu avionul, însă un amic m-a convins să aleg mașina. În cele 9 zile, am condus puțin peste 2600 de km. La dus, am făcut drumul dintr-o bucată și a fost ușor extrem. La întoarcere, am stat o noapte  în apropiere de Salonic. Cum drumurile prin Bulgaria sunt la fel de proaste ca cele de la noi, mașina a fost cea care mi-a ușurat considerabil misiunea. BMW-ul serie 5 este mai mult decât încăpător și confortabil. Pentru că am condus un 520 d, consumul mediu a fost de 7,4 l/100 km. Asta în condițiile în care am mers mult pe modul Sport. Merci, Alex!

1 thought on “Gata și vacanța

1. Iuliana

Pot sa spun ca ai fost un norocos ca ai avut asa masina pentru lungul drum catre Corfu. Noi, adica eu, prietenul meu si inca 1 cuplu am mers cu un golf IV cu un amarat de motor de 1.4 care mai mai sa se strice pe drum si sa distruga toata vacanta.
    Dar am reusit intr-u final dupa lungi opriri si emotii sa ajungem la destinatie, in statiunea Ipsos. Ne-am luat cazare inca din timp cu mic dejun dejun de aici: https://www.geniustravel.ro/hoteluri/corfu/hotel-jason/ si pot spune ca vacanta a fost un adevarat succes (daca pun la o parte belele si emotiile de pe drum cu masina).
    A fost pentru prima data cand am iesit din tara si consider ca ca am facut o super alegere atunci cand ne-am hotarat sa mergem in Corfu…
    Poate mai revenim si la anu’ 🙂