Mitingul aerian de la Otopeni a fost un succes. 15000 de oameni au asistat preț de 3 ore la evoluții spectaculoase. Peste tot s-a vorbit despre piloții civili care au făcut spectacol. Vă spun eu doi piloți de MIG 21 Lancer foarte buni la acrobație: Cătălin „Bahus” Băhneanu (Baza 95 Bacău) și Gheorghe „Gică” Stancu (Baza 86 Fetești). Nu am găsit imagini cu evoluțiile lor de ieri. Sunt convins că au fost spectaculoase pentru că i-am văzut de nenumărate ori. Cu Băhneanu chiar am zburat și a fost minunat.
Mai multe fotografii aici.
P.S. Am uitat să amintesc la categoria acrobați de MIG 21 Lancer și un junior de la Baza 86 Fetești, Daniel „Motanu’ ” Moise, un prieten de-al meu din copilărie. Cu Motanu’ am zburat acum un an, de ziua aviației. 🙂
Adelin, pacat ca MiG-ul 21 nu permite figuri acrobatice ca alte avioane supersonice…sunt sigur ca baietii de care ai pomenit ar scoate mult mai mult!
eu raman in continuare fan Jurgis Kairys si Zoltan Veres, desi nu zboara pe jet-uri:))
George, și eu sunt fan Vereș. L-am cunoscut anul trecut la show-ul de la Brașov. Este super-tare. Este însă și mai tare să faci acrobație cu o teavă cu motor.:))
Au fost si mig-urile dar au impresionat mai mult auditiv. Kairys a fost atractia principala, dar sub Besenyei, parerea mea:P.
bine, nu se compara…am vazut niste acrobatii cu un Su-37 de mi-a stat ceasul:)))
da’ imi plac f mult Kairys si Veres…motor cu piston, putere si viteza infinit mai mica, e poate mai dificil:)
George, au totuși portanță mai mare. Ia să vezi o limită de viteză cu MIG-ul…:)))
Vlad, Besenyei e super-tare, mai tare ca Veres. I-am văzut vara trecută….Nebunie!
A fost o reusita!! experienta pilotilor coroborata cu vremea excelenta,,,,sunt dezamagit ca saptamana trecuta am ratat o excapada cu elicopterul
A fost misto cu elicopterul, dar cam scurt si interiorul YR-MDH avea un miros ciudat:)).
pai MiG-ul 21 nu a fost conceput pentru acrobatie:) nici macar pentru lupte aeriene apropiate…ca la mai toate avioanele concepute la sfarsitul anilor ’50 si inceputul anilor ’60 proiectantii au pus accent pe viteza, radar si viteza, nu manevrabilitate pentru ca nu-si mai inchipuiau ca se va ajunge iar la dogfight. asta nu inseamna ca Dorel Luca nu scotea untul dintr-un MiG 21:)))
George, mig-ul era interceptor: urca repede, lovea și venea la aterizare.
Un set mai complet de fotografii de la spectacolul aerian poate fi accesat si aici:
http://fotoexp.wordpress.com/2010/07/21/otopeni-air-show-2010/