Limuzină cu stație

Mă distrează maxim băieții cu mașini scumpe și apucături de tiriști. antenaDe frica radarelor moderne, preferă să-și monteze stații de emisie-recepție. Așa află dacă pot sau nu călca accelerația pe drumurile patriei. Nu se gândesc oare că își pot asuma amenzile sau că pot merg mai încet? Nuuu! Preferă să își pună ditamai antena pe mașina de lux. Mi-l și imaginez pe acest posesor de Audi A8, 3.0 TDI quattro cum, pe una dintre puținele autostrăzi, slobozește-n eter:

– Colega, e radare pă aicea, prin zonă?

22 thoughts on “Limuzină cu stație

  1. Florinake

    Din pacate, de multe ori acesti ‘conducatori auto’ au apucaturi de tiristi si in viata de zi cu zi

    Reply
  2. Gigi

    Păi de ce şi-au luat maşini aşa puternice , să meargă ,,mai încet” ? În plus , este la modă să ai staţie , te văd toţi că esti un tip umblat ! 🙂

    Reply
  3. Claudiu

    Recunosc, detin o statie de emisie-receptie pe care o folosesc de altfel la drumurile lungi. O folosesc doar cu scopul de a afla locatia unui echipaj radar ascuns, ori daca sunt ceva incidente, si nu ca sa merg cu 200 km/h prin localitate si sa fac depasiri ca un descreierat. Eu doar de asta ii vad utilitatea: de a fi mai relaxat la volan si de a te concentra la condus, nu de a sta cu frica.

    Reply
  4. dan ionut

    E putin cam comunista abordarea, statia poate fi utila in multe alte situatii; plus ca “viteza” poate inseman pt organe si 61 km/h, in functie de indicatoare si nu stiu cum se face dar stau baietii cu radarul exact pe mini-portiunile cu limitari d eviteza, doar ca sa “ciupeasca si ei ceva”. A, ca arata ca naiba antena pe o limuzina- de acord.

    Reply
    1. Adelin Petrisor Post author

      Nicu, asta si ziceam. E ca naiba pe o limuzina. Am vazut asa ceva in Germania si Elvetia pe S, bmw 7 etc, dar acelea erau taxiuri:)

      Reply
  5. Dodo

    daca vorbim STRICT de oras, atunci da, e o penibilitate. dar, pe alte drumuri, e chiar folositoare, iar autorul articolului, mie,. personal, mi se pare ipocrit. stim cu totii, ca sunt sectoare de drum din tara pe unde limita de 50 km/h este exagerat de mica, iar capetele de creta stau la mica ciupeala. vad ca autorul articolului este respectabilui Adelin Petrisor. sunt foarte curios daca domnia sa, respecta cu sfintenie limitele de vitzeza impuse prin legea, pe care vad ca o adora enorm. care e problema? a fost, oare cineva pe drumurile proaspat refacute din Moldova? pe acolo, prin Vatra Dornei, turul manastirilor? pe acolo, poti merge FARA PROBLEME si fara a pune viata in pericol nimanui, cu 110 km/h, desi limita maxima este de 70 km/h. sunt drumuri cu 2 benzi pe sens. si va vad pe mai multi care ii dati dreptate, dar stiti si voi ca o statie de genul este folositoare. si in caz ca o sa sariti pe mine, NU, nu posed asa ceva, sunt printre putinii care isi asuma amenzile de viteza.

    Reply
    1. Adelin Petrisor Post author

      Dodo, hai să avem proprietatea termenilor. Eram ipocrit dacă una spuneam și alta făceam. Nu, eu nu am antenă pe mașină și mi se pare de porc să ai așa ceva. E doar părerea mea. Da, am luat amenzi și le-am plătit.

      Reply
      1. marius

        Probabil esti reticent pt. ca nu ai statie, nici nu ai sti sa o folosesti…un sofer cu statie pe un drum national sau european este unul mai informat si care poate preintampina anumite pericole sau ambuteiaje, activitati in care Garcea ar trebui sa fie implicat, dar prefera sa fie exclusiv “boschetar”…adelin, tu ca jurnalist, trebuie sa stii cat de important e sa-ti parvina informatia in timp util.
        “de porc” – te rog sa-ti reconsideri vehementa termenilor;probabil ca e o optiune pe care tu nu o iei in calcul.

        Reply
        1. Adelin Petrisor Post author

          Marius, stația o fi utilă, însă e ca nuca-n perete pe o mașină de zeci de mii de euro. E chestie de gust.

          Reply
  6. Dodo

    a, si inca ceva: am folosit de cateva ori o statie de genul. nu stiu cati dintre voi cei care ati comentat, stiti ce inseamna sa ajungi la timp intr-un loc, ca daca nu te penalizeaza cineva grav de tot. mai ganditi putin inainte de a comenta si de a sustine niste chestii nejustificat de rautacioase. nu, nu sunt sofer de autocamion, nu sunt sofer de duba, nu sunt sofer de meserie. dar stiu ca m-am ars de multe ori pentru ca nu am ajuns la timp. porcaria asta scrisa aici ar fi trebuit sa fie despre infrastructura pe care nu o avem si despre legile MULT prea permisive. nu despre un aparat care ne face unora viata mai usoara.

    Reply
    1. Marius

      Acum depinde ce inseamna pentru tine “la timp”. Eu stiu ca atunci cand trebuie sa ajungi undeva calculezi cat timp iti va lua drumul si abia apoi fixezi un termen. Nu spui niciodata ca ajungi de la Bucuresti la Brasov intr-o ora si apoi gonesti ca apucatu’ pe dn1, “ratand” si cativa pietoni care au avut nenorocul de a incerca sa traverseze.

      O fi utila statia, nu zic nu, insa scopul montarii unui asemenea “intrument” in masina e clar – incalcarea legii fara a fi pedepsit. Asta ca tot discutai dumneata despre ipocrizie.

      Reply
      1. Dodo

        Marius, speram ca ai inteles din ce am scris ca nu sunt un cocalar prost care conduce un A8 pe Blgaria. Si mai ales, speram sa vezi ca am spus ca sunt printre putinii care isi platesc amenzile de radar. Nu ma consider un ipocrit, daca pe un sector de drum pe care viteza maxima este 70km/h, eu merg cu 90-100, pentru ca nu e nici naiba la ora aia pe drum, am 2 benzi, nu sunt case in jur, carciumi, sau alte nebunii. Partea proasta e ca, exact atunci ies politistii. CAND NU E NIMENI! Si atunci, o statie e folositoare. Cand e aglomerat, dracu ii mai vede? Hai sa nu mai rastalmacim lucrurile, nu am postat aici sa ma cert. Cred ca se poate observa/ verifica usor ca nu comentez pe nicaieri, decat in foarte rare situatii. Respect parerea tuturor, dar nu accept generalizarea.

        Reply
  7. Dodo

    inclusiv chestia asta cu “limuzina de lux”. daca eu sunt un om de afaceri si trebuie sa semnez un contract la satu-mare ce fac? ii zic colaboratorului meu “domnule, ajung in 2 zile, ca, na… asta e Romania”. si daca am A8, la fel, care e problema? poate fac si deplasari externe, poate vreau sa stau comod, nu chircit, poate vreau o masina puternica si sigura. si poate vreau ca, in Romania, sa ajung PUTIN mai repede decat altii la aceeasi destinatie. CARE e problema? Poate m-am saturat sa dau bani, lu Gheorge Ion, agent principal de pe raza judetului X, care vine la mine cu sapca pe spate, transpirat, de 3 ori mai gras decat mine, sa imi ceara 70 de lei ca mergeam cu 65 la limita de 50. CARE E PROBLEMA? de ce generalizati, Domnule Petrisor? ce daca sunt multi pusti corditi la volanul acestor limuzine? daca sunt ei, inseamna ca sunt MAJORITARI? acest articol mi se pare, daca imi este permis, o “instigare la negativism” si “la generalizare”. m-ati dezamagit, Domnule Petrisor. ma asteptam sa vedeti cu alti ochi tara asta si sa prezentati altfel de articole.

    Reply
  8. Luka

    Fiecare se leagă pe aici de ceea ce-l doare și până la urmă poate fi firesc.
    Eu circul mult, circul cu viteză și i-am invidiat dintotdeauna pe cei care au stație radio pt că am considerat-o foarte utilă. De ce nu mi-am luat și eu una? Fiindcă m-am gândit că va arăta ca naiba pe mașina mea. Nu mi-am putut închipui diatamai undița bălăngănindu-se pe capotă și eventual cablul scos pe la colțul ușii.
    Și încă ceva. Autoutilitarele, sau mașinile obișnuite, au multe locuri în bord unde s-ar potrivi și stația respectivă. Automobilele despre care vorbea autorul, au în general bordul compact, cu o anumită linie. Prețul ridicat este dat și de această „eleganță”. Părerea mea este că dacă tot ai o astfel de mașină, nu ai acțibilduri lipite pe bord și nici CD agățat la oglindă, sigur nici stația nu se va potrivi cu interiorul mașinii.
    Dar până la urmă e doar o problemă de gusturi. 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.