Tag Archives: ITN

Hama

Am fost in Hama, una dintre cele mai fierbinti zone din Siria. Armata are peste tot puncte de control. In fiecare intersectie, in spatele sacilor cu nisip, sunt soldati cu mitraliere. Atmosfera este tensionata, insa nu am auzit focuri de arma. Prefectul a admis ca autoritatile controleaza 90 la suta din oras. Atacurile continua pe timp de noapte, mai ales in localitatile de la periferie.
Am mers in Hama cu o echipa ITN. Pe operator il cunosc din Tripoli. Corespondentul mi-a povestit ca John Simpson-BBC si Christiane Amanpour-ABC se lupta din greu sa ia viza. Pana acum nu au avut succes.:)
Va reamintesc ca suntem in Siria la invitatia autoritatilor si suntem in permanenta insotiti de reprezentanti ai regimului si sirieni din comunitatea din Romania.

Schimbări la Observator

EXCLUSIV

Redactorul-șef al Observatorului Antenei 1 a fost schimbat din funcție.  După ce a fost dat jos, lui Gică Voicu i s-a oferit un post de birocrat în Intact. Voicu a condus aproape un an echipa știrilor de la Antena 1. El a fost numit în această funcție în 2009, la sfârșitul lui august. E greu să-i atribui acestui om toate eșecurile Observatorului. A fost un melanj “câștigător” : Gică Voicu, un ziarist cu experiență, dar care nu știa nimic despre televiziune și consilierii britanici de la ITN, care habar nu aveau cu ce se mănâncă piața din România. Cert este că, în ultimul an, principala emisiune de știri a Antenei 1 a înregistrat minime istorice. A avut chiar și rating 1 pe sfert de oră. Sub conducerea bicefală Gică-ITN, cuplul Stoicescu-Mândruță a fost schimbat cu Alina Petrescu, editor-prezentator al Antenei 3.  2009 a fost un an greu pentru Observator. Patronatul a reușit să arunce pe geam o căciulă de bani și să schimbe șefii ca pe șosete. Schimbările extrem de rapide din Antene nu mă miră. Recordul îl deține Lucian Mândruță, care a fost redactor-șef o lună și ceva, din care trei săptămâni în concediu. Una peste alta, episodul Voicu mă face să mă întreb dacă nu cumva familia Voiculescu își alege șefii extrăgând bilețele dintr-o căciulă.

Completare: În acest moment, Antena 1 și Antena 3 nu au redactor-șef la știri. Departamentul comun de știri este condus de Alin Romașcan.

Intact a rupt contractul cu consilierii britanici

Antenele nu vor mai beneficia de consultanța britanicilor de la ITN. După un an de colaborare, managementul Antenelor a constatat că pur și simplu a aruncat pe fereastră zeci, poate chiar sute de mii de euro. Sub directa coordonare a celor câțiva consultanți, Observatorul a luat-o la vale și în prezent face ratinguri de 3 sau chiar 4 ori mai mici decât ale concurentului direct, Știrile Pro TV. Editorii și producătorii de la ITN sunt cei care au contribuit la schimbarea cuplului Stoicescu-Mândruță cu Alina Petrescu. În rest nu au făcut mare lucru. Aaa, ba da, au schimbat puțin grafica emisiunii de știri. Vorba unui prieten din Antenă, acum britanicii își fac bagajele și se pregătesc să-și încaseze prima de succes de la Pro TV, singurul care a avut de câștigat de pe urma lor.

Completare: Am uitat sa scriu EXCLUSIV! Dacă ar afla editorii de la Antena 3 și Realitatea că am neglijat acest aspect, m-ar ucide! 🙂

Vezi și: Nou șef al Știrilor din Antene