Cart premium

Am condus noul Mini timp de aproape două săptămâni. Mai exact, a fost vorba de un Cooper D, o mașină cu un motor cu 3 cilindri. Spre deosebire de colaborarile anterioare, de această dată, BMW a dezvoltat singur motorul. Mini1Mini3Iubitorii mărcii din Munchen ar putea strâmba din nas: un motor așa de mic… Da, motorul acesta mic ( dieselul are 116 cp) este senzațional pe Mini. Ai în permanență impresia că ești la volanul unui cart. Interiorul a fost substanțial îmbunătățit. Materialele sunt mai plăcute la atingere decât cele ale generației anterioare, iar bordul a primit un aspect uman:  lângă turometru apar vitezometrul și indicatorul nivelului de combustibil. Dacă te ține buzunarul, poți comanda tot felul de sisteme de asistență, navigație și chiar head-up display. Mașina pe care mi-a dat-o Alex avea cam tot, însă prețul se apropia de 40000 de euro!!! Am zis să văd cum e la drum lung și am plecat două zile la munte. Nu a fost rău: scaunele sport sunt comode pentru cei mai subțirei, iar în portbagaj încape o valiză mare. La rugămințile Smarandei, Maria a stat în spate și susține că drumul de o oră și jumătate a fost suportabil. Noul Mini este un BMW mic și, deși are tracțiune și nu propulsie, este  o plăcere să-l conduci!

Mini2Mini interior

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.