O Gwyneth Paltrow a lumii auto

Cum de câțiva ani buni colaborez cu BMW, puține mașini produse la Munchen mă mai pot lăsa cu gura căscată. Am condus perioade destul de lungi M5, 335i, 235i, 650i, M550d. Credeam că e destul de greu să fiu surprins de un BMW, I3 interiorI3dar asta tocmai s-a întâmplat vineri, când m-am împrietenit cu noul și revoluționarul (chiar nu folosesc aiurea acest cuvânt mare) BMW i3. Am fost impresionat de formele neobișnuite, de bordul futurist, dar prietenos și de spațiul din habitaclu. Poți scrie lejer o carte despre materialele din care este făcută mașina. Găsești plastic ranforsat cu fibră de carbon, aluminiu, lemn, piele și material textil “din lână de oaie din Italia”, cum zicea Șeremet, în timp ce mângâia tandru interiorul unei portiere. În locul clasicelor instrumente de bord, în spatele volanului găsești un alt monitor. În funcție de modul în care conduci, poți atinge o autonomie de 130-150 de km. În ciuda bateriilor Li-Ion cu 8 module de câte 12 celule, mașina cântărește doar 1195 de kg. BMW i3 se conduce foarte bine, însă trebuie să te obișnuiești cu lipsa zgomotelor. Auzi doar un fâșâit și în 7,2 secunde ajungi la 100 de km/h. Cum mașina e silențioasă, delicată și frumoasă,  nu cred că greșesc atunci când spun că este o Gwyneth Paltrow a industriei auto. 🙂

Un test făcut de Costin Giurgea găsiți aici.

1 thought on “O Gwyneth Paltrow a lumii auto

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.