BMW 320 GT xdrive. Clar nu e cea mai frumoasă mașină proiectată la Munchen. BMW GT 3head-up displayPrivită din lateral, e o seria 3 cu un spate… ciudat. Oricum, nemții au făcut minuni și 3 GT nu te duce cu gândul la Cocoșatul de la Notre-Dame, așa cum o făcea vechiul 5 GT. Într-o săptămână, am parcurs aproape 1500 de km cu această mașină și am ajuns la concluzia că nu e deloc urâtă. A început chiar să-mi placă. Bine, nu așa cum îmi place 4 Grand Coupe. În GT, spațiul nu este o problemă. În spate, stai fix ca-n seria 5. Portbagajul are 520 de litri, este acționat electric (standard) și este mai mare decât cel al seriei 3 Touring. În plus, GT-ul se conduce ca orice BMW, adică senzațional. Mașina are eleron activ. Începe să se ridice de pe la 90 de km/h și coboară când viteza scade sub 70. Ca toate mașinile premium, 3 GT-ul are un singur cusur: dacă bifezi prea multe opționale, prețul îți poate provoca un stop cardiac. Mașina dată de cei de la BMW Group are de toate: navigație, pilot automat activ cu funcția stop&go, trapă panoramică, head-up display etc. În aceste condiții, prețul este de aproape 60000 de euro.

O prezentare interesantă a 3 GT-ului făcută de amicii Bratu și Giurgea o găsiți aici.

eleron 3GTBMW GT 3 1

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.