Am avut câteva zile în test un motor de la amicii de la BMW Motorrad România. Inițial, ar fi trebuit să iau de la Automobile Bavaria un R 1250 GS. Am plecat câteva săptămâni în Afganistan și a trebuit să amân distracția. La întoarcere, am primit o S 1000 XR, o motocicletă entuziasmantă cu care mă mai dădusem.

Împreună cu un amic, am dat o tură de o zi în Dobrogea. Am plecat dimineață, am mers pe drumuri secundare până la Ostrov, am trecut Dunărea cu bacul și ne-am oprit în Băneasa. După ce am mâncat, am luat-o ușurel înapoi spre bac și seara, pe la 18 și un pic, eram deja pe centura Bucureștilor. Am avut parte de soare și 22-23 de grade Celsius, a fost superb. Știam la ce să mă aștept de la S 1000 XR. E o combinație reușită între o sportivă și o motocicletă pentru drumuri lungi. Are vreo 165 de cai, o poziție foarte comodă în șa. Motocicleta e înaltă și e bine să ai peste 1,75 m, ca să poți să o miști ușor prin parcare. Oricum, poți să o configurezi și cu șaua și suspensie joase și ajungi la 790 mm, dacă ești mai scund. Da, S 1000 XR-ul celor de la Bavaria m-a făcut să nu simt cei aproape 400 de km făcuți în vreo 9 ore, i-am parcurs ușor, fără probleme. Ca orice motor de la BMW este și bun, dar și scump. Pleacă de undeva de pe la 17500 de euro, dar ajungi lejer la peste 20000. Clar merită, totul e să-ți permiți. Asfalt uscat!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.